Peugeot 3008 ve verzi GTi nebude. Plug-in hybrid však nabídne 300 koní!

Šéf Peugeotu potvrdil přípravy plug-in hybridní varianty Peugeotu 3008. Zároveň vyvrátil spekulace o sportovní verzi GTi.

V roce 2019 dostane Peugeot 3008 plug-in hybridní variantu. Stane se tak několik měsíců poté, co si stejný systém odbude svou premiéru v příbuzném luxusním SUV DS 7 Crossback. Produktový šéf Peugeotu Laurent Blanchet v rozhovoru pro Auto Express poodhalil detaily kolem budoucnosti Evropského auta roku 2017.

"Náš nový pohonný systém bude k dispozici se známým motorem 1.6 THP. Zadní kola bude pohánět elektromotor. Celkový výkon se bude pohybovat kolem tří set koňských sil," prozradil Blanchet s tím, že díky tomuto uspořádání nabídnou velice úsporný systém pohonu čtyř kol.

Testy | SUV | Peugeot

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Díky takovému výkonu bude 3008 nejvýkonnějším mainstreamovým SUV střední velikosti. Blízko by měl být jen připravovaný Seat Ateca Cupra. Slavná písmena GTi však na zádi tohoto SUV nečekejte. "Náš hybrid bude sportovně laděný, ale znak GTi je spíše pro výkonné hatchbacky. Myšlenka 3008 se znáčky GTi je momentálně trochu přehnaná. Můžeme však použít písmena GT," řekl Blanchet.

Život řidiče | Peugeot | Citroën

Na internetu je konfigurátor spotřeby DS, Citroënů a Peugeotů v provozu

Mimo zmíněná SUV dostanou nový plug-in hybridní systém i další modely skupiny PSA. Do dvou let se očekává i čistě elektrická verze Peugeotu 208, konkurující Renaultu Zoe.

Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 149 371 km
Cena: 119 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 139 312 km
Cena: 150 000 Kč
Peugeot 308 1.997
Rok výroby: 2011
Stav: 181 703 km
Cena: 119 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků