Peugeot 3008 GT: Jediný dvoulitr s automatem stojí 895.000 Kč

31 komentářů

M
5. listopadu • 0:17

Nebrečte že je to drahý, nemáte na to, mlčte.

dfdf
3. listopadu • 21:01

Zase takových chytraku, kteri vsemu rozumi - to byla ironie, pro vas idioty to radsi napisu ještě bez ni: Zase takových prittroublych curaku, kteri nicemu nerozumi jenom musí do vseho kafrat.

Kebek
1. listopadu • 19:41

otec se dnes v 3008 gt projel a dostal nabídku - 760t bez DPH
a na tiguana 2.0tsi 4x4 dsg dostal - 750t bez DPH
tak jsem zvědaví jak to dopadne

Kankunen
2. listopadu • 6:59

Záleží jestli má otec rád kolotoče nebo serioznost. Gazík za milion a nerozjede se v zimě do kopce.

pacho
2. listopadu • 13:06

to akože ten tiguan, je tvoja serioznosť??. či naopak, celkom som nepochopil.

Marek
1. listopadu • 19:54

přečti si výbavu GT a Tiguana. U GT je už kůže Nappa, uhlíková vlákna na palubce atd. To Tiguan nikdy mít nebude. Navíc 19 kola. No a zase ta moje neoblíbená interierní šeď u Tiguana.

Kebek
1. listopadu • 20:14

19" kola na našich cestách radši ne 3-[
a interierní šeď u Tiguana se mi moc líbí :-D

Marek
1. listopadu • 20:22

19ctky nejsou podmínka, mít je nemusíš, nebo jen letní, zimní 17". Co se týče toho intošu, mám rád nějaký ten chromový rámeček, nebo obal zrcátek, nebo i kliky. Sedadla jiné barvy, lesklé díly palubky. Člověk se v tom autě musí cítit jako doma, pokud to nemá zadarmiko jako služební auto. Což kvituji se zájmem, tak to, že u 3008 není na střeše anténa, ty pruty jsou hrozný. Třeba A6 má antény v zadních oknech a na střeše jen ž. ploutev, aby se neřeklo. :-D

J.S.
1. listopadu • 16:56

Jako vtip dobré. Tempomat, sjíždění kopců, asistent rozjezdů...všechno za příplatek???
Ted sem koukal na nějaký Suzuki a má to všechno v základu i se 4x4 do 500t...tak to asi frantíci opravdu upadli z jahody. Ale proč né, blbounů s nabitou šrajtoflí je víc a víc ;-)

Robert
2. listopadu • 15:29

Tím "blbounem " bys chtěl rád být viď ...

jirka
1. listopadu • 18:30

Rolc je dobra pokladnicka. Kamos mechanik daval do kopy prevodovku na Rolcu rok cca 1960 a rikal cena cca 10 000 euro. Ale jak sem zacal polemiku ten cayenne by u me nemusel byt probl tak za pet let. V celku se mi libi.

Marek
1. listopadu • 18:08

jiná doba, host vyhání číšníka z hospody. :-D Vždy si někteří dělali (-!-) ze / slušně napsáno/ sociálně slabších, ale teď si kde kdo dělá (-!-) z těch, co na to mají. Divná doba. :-D

jirka
1. listopadu • 16:56

Za ty prachy jsem nasel porsche cayen 600 ps 2009 nebo jeep 6.1 srt 2007 750 ps nebo porsche cayen turbo s 700 ps 2009

dfdf
3. listopadu • 21:04

Boze ty ses na hlavu? Srovnávat novy auto s 9 let starym, At si nasel auto klidne ze zlata, je DEVET let stary, jezdila s nim DEVET let nejaka propocena prdel a je to zkratka starej smejd a neporovnatelnej s cimkoliv novym...

komik
1. listopadu • 18:20

nebo taky Rolse Royce... sice jako obří pokladničku.. ale to neva...Pořád této kategorii nemůžu přijít na chuť.. dřiv se příplácelo 100,ooo za MVP vůči stejně velkými Combi, teďka jsou ceny MPV vyšší jen mírně, tak máme novou kategorii, za kterou si lidi rádi přisolí...Když už tuto kategorii tak za stejný peníz větší třídu: CRV/Mazda5 s 2.0i a ušetřím mnohem víc :)). Případně šup s tím na LPG :))

Marek
1. listopadu • 18:44

pro LPG nejsem, proto bych se chtěl zeptat, jestli někdo zná auto s jakým největším počtem najetých kilometrů na LPG zná. Myslím, že motory na LPG moc nenajezdí, ale můžu se mýlit.

komik
2. listopadu • 10:51

LPG je ropný plyn, má 108-110 octanů. Je to v principu kvalitnější palivo než kerosin. Problém LPG je, že hoří líp než benzín, takže jsou části motoru vystaveny vyšším teplotám a je suchý, na druhou stranu nezpůsobuje karbonizaci. Suchost a hoření se řeší dostřikem aditiva, které přimazává, vyjde to asi na 5 hal/km. Jinak aktuální LPG systémy jsou řízeny řídící jednotkou, která je subsystémem té původní, u nových aut seřídíte veškeré věci - předstih, mapu... Zrovna Honda CRV má motor, který LPG zvládne. (Na to jsou ideální motory které podporují víceoktanové benzíny - třeba 102+, ty zvládají vyšší teploty hoření). Mám na 2 autech přes 100.ooo km a problémy nejsou.. jen se musí kupovat lepší svíčky. Za mě je "moderní diesel" větší znásilňování motoru, než LPG...

Marek
2. listopadu • 13:05

Pánové díky za vyčerpávající odpověď, zase jsem o něco chytřejší. :-D Pokud nejsem fanda některé ze značek aut a takový ten automobilový patriot, tak v dnešní době je fakt těžká volba, pro které auto se rozhodnout. Ta kvalita se pomalu a jistě dostala tam, kde dříve nebývala. Za totáče se říkalo -.. jaké znáš značky aut? Odpověď ---. Němecná a ty ostatní.:-D Dnes to už není pravda. Zvláště v základní výbavě.

jirka
1. listopadu • 21:41

Jsou dva druhy lpg. Mokry a suchy. Suchy potrebuje tvrzena sedla ventilu. Mokry primaza benzin ventily. Protoze normalne benzin vlhci ventily a tim je chrani. Mokry system stoji dvojnasobek co suchy, proto lidi volej lacinejsi variantu a pak se divi.

Marek
1. listopadu • 17:50

Cena je dobrá, nepiště, že a co můžete mít v uvedené ceně. bavíme se o novém autě a ne o nějakých starých šunkách se stočenými kilometry a mladšími TP.

jirka
1. listopadu • 17:55

Aha 8 9 let stare auto je sunka hm. Ja jen polemizoval. Kdyz se podivame na provozni naklady tak dvoulitr samo jezdi za hubicku. Ale vasi retorikou mate kazde dva roky novy vuz dut uz by jste mel plecku. Sam jezdim 21 let starym autem a je v poho honda legend 3.5 v 6. Za 4mesice 15 tis km.

mpolan
2. listopadu • 21:23

Ano, je to šunka. A chlubit se 21 let starým šrotem, to je na léčení.

jirka
1. listopadu • 16:49

Za dvoulitrovy benzin je to darda. Dva pohldy. Fajn novy auto. Druhy pohled z druhe ruky za ty prachy muzu mit o hodne nadupanejsi karu. A i 500 koni i vic.

fero
1. listopadu • 21:30

za aký benzín? veď je to dechťák!

OnlyTruth
3. listopadu • 22:24

ved to ,vsetci chu jazdit na podradnom palive.. vsade len cena, nepojdu raz do krcmy a usetria si na kvalitnejsie palivo :D

Marek
1. listopadu • 17:55

jak čumím, tak čumím, ale dvoulitr v benzínu nevidím. Možná mám vlčí mhu.:-D

OnlyTruth
1. listopadu • 13:56

keby urobia nejaky poriadny 2,0l a 3,0l benzin tak by to bolo dokonale

1.4 raketa
1. listopadu • 16:31

Nikdy. Dobrý motor je zlý biznis. To auto keď nalozis a chceš rozbehnúť , príprav sa že aj kamión poľský bude rýchly nejak. Alebo roztopis motor 😀. Najhoršia alternatíva je 2-3 litrová benzínová atmosféra čo vydrží 600 k km bez nejakej potreby opravy a s manuálom samozrejme. To by prišli o kopu prachov. Zabozruti z pezotu robili 6 valec benzín a ceny náhradných dielov boli tak astronomické, že by ich človek zažaloval. Lepšie je predať pár elektronických kurvitok s motorom čo prežije 200 k km a pod kúpiť nové....

OnlyTruth
2. listopadu • 9:36

no ved toto.. a hej tie ceny ked mala 607cka 3,0 V6 , ale predsa by sa mohli umudrit

Driver
1. listopadu • 13:31

Dobrý den, jsem u Pežó? Ano. Výborně, nemáte něco okolo miliónu? Máme. Super, beru, vůbec mě nenapadne se dívat jinde. Pojďme ještě doobjednat nějakou výbavu, ta cena je zbytečně nízko.

Karlos
2. listopadu • 8:23

Tak tou cenou to auto úplně zazdili. Je to škoda, mohl to být hit mezi crossovery.

Doporučujeme

Články odjinud