Peugeot 208 stanovil nový rekord spotřeby: dva litry na 100 km

Naprosto sériový Peugeot 208 s motorem 1.6 BlueHDI 100 stanovil nový rekord v reálné spotřebě paliva. Na testovacím okruhu ve francouzském Belchamp ujal malý hatchback na 43 litrů nafty v nádrži celkem 2152 km, což vychází na průměr 2,0 litru na 100 km. To odpovídá emisím CO2 zhruba 53 g/km.

Zajímavosti | Život řidiče | Technika | Palivo

Skutečná spotřeba vs udávaná: Čím větší motor, tím lepší

Auto bylo sériové bez dalších úprav, bylo vybaveno standardní pětistupňovou manuální převodovkou a za jeho volantem se během 38 hodin vystřídalo několik řidičů, kteří kroužili v kuse každý zhruba tři až čtyři hodiny.

Zajímavosti | Život řidiče | Technika

Cena za rychlost: Jaká je reálná spotřeba při maximálce

Ekologická verze Peugeotu 208, která prošla testem, je standardně vybavena doplňky snižujícícmi aerodynamický odpor a také pneumatikami s nízkým valivým odporem. Normovaná kombinovaná spotřeba tohoto Peugeotu je 3,0 l/100 km.

Zobrazit tiskovou zprávu
Peugeot 3008 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 221 092 km
Cena: 100 000 Kč
Peugeot 508 1.997
Rok výroby: 2014
Stav: 153 982 km
Cena: 270 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 415 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků