Peugeot 208 stanovil nový rekord spotřeby: dva litry na 100 km

Naprosto sériový Peugeot 208 s motorem 1.6 BlueHDI 100 stanovil nový rekord v reálné spotřebě paliva. Na testovacím okruhu ve francouzském Belchamp ujal malý hatchback na 43 litrů nafty v nádrži celkem 2152 km, což vychází na průměr 2,0 litru na 100 km. To odpovídá emisím CO2 zhruba 53 g/km.

Zajímavosti | Technika | Život řidiče | Palivo

Skutečná spotřeba vs udávaná: Čím větší motor, tím lepší

Auto bylo sériové bez dalších úprav, bylo vybaveno standardní pětistupňovou manuální převodovkou a za jeho volantem se během 38 hodin vystřídalo několik řidičů, kteří kroužili v kuse každý zhruba tři až čtyři hodiny.

Zajímavosti | Technika | Život řidiče

Cena za rychlost: Jaká je reálná spotřeba při maximálce

Ekologická verze Peugeotu 208, která prošla testem, je standardně vybavena doplňky snižujícícmi aerodynamický odpor a také pneumatikami s nízkým valivým odporem. Normovaná kombinovaná spotřeba tohoto Peugeotu je 3,0 l/100 km.

Zobrazit tiskovou zprávu
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 415 km
Cena: 110 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 139 809 km
Cena: 144 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků