Peugeot 208 se otužoval v arktických podmínkách (spy photos)

O Peugeotu 208 už toho bylo napsáno v uplynulých týdnech hodně, objevilo se i několik fotografií (jednu z nich představujeme níže). A zájem neutuchá. Není divu, tento vůz patří mezi nejvíce očekávané novinky letošního roku. I proto mu byli v patách fotografové na severu Finska, kde vůz s těžkým maskováním podstupoval v těchto dnech v arktických podmínkách závěrečné zatěžkávací zkoušky. 

Peugeot 207, který nahradil „dvě stě šestku“, slavil od svého představení v roce 2006 velké úspěchy. Stal se nejlépe prodávaným modelem francouzské značky. A podobné ambice má i nový Peugeot 208, který by měl být představen v druhé polovině letošního roku. Co se týká designu, tak se inspiroval rodinným sedanem 508. Právě tento velký vůz představuje budoucnost francouzské automobilky. 

Starší čtyřválce by měly v Peugeotu 208 nahradit nové tříválcové motory. Budou dodávány ve verzích s atmosférickým plněním i s přeplňováním. Model 2012 by mohl také pohánět nový čtyřválcový benzinový motor od BMW. A nebudou samozřejmě chybět ani úsporné dieselové motory. Již v základní výbavě bude systém Start-stop. Peugeot 208 bude nabízen jako hatchback (třídveřový a pětidveřový), kombi a kabriolet. Mezi jeho hlavní soupeře budou bezesporu patřit Ford Fiesta, Opel Corsa, Renault Clio a Toyota Yaris.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Foto © Automedia

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků