Peugeot 208 má za sebou facelift. Malý volant mu ale zůstal

V Ženevě se ukáže omlazený Peugeot 208, ale pokud jste čekali, až automobilka Peugeot vymění volant, nedočkali jste se. Sice je teď potažený kůží, ale pořád je neergonomicky malý a nebude přes něj vidět na přístroje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny jsou vskutku kosmetické, ale pod kapotou jsou nové i úspornější motory a rozšířily se možnosti konektivity a výbava

Změny na designu jsou pouze kosmetické. Především se rozšiřovala výbava a hlavně možnosti konektivity, nově třeba můžete zobrazovat aplikace z chytrého telefonu na displeji v autě. Prodej faceliftované verze začne v červnu 2015.

Testy | Kupé | Peugeot

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Pokud jde o motory, pod kapotou najdete čtyřválec 1.6 THP o výkonech 165 nebo 208 koní ve vrcholné verzi 208 GTI. Ovšem ty asi nebudou patřit k hlavním tahounům prodejů.

Naftový čtyřválec 1.6 HDI, nebo BlueHDI, jak ho pojmenovává Peugeot, má výkony 75, 100 a 120 koní. Jeho spotřeba se v ekoverzi dostane na tři litry na 100 km.

V nabídce jsou také tříválce. Základní litrový tříválec má 68 koní a optimalizovanou spotřebu i emise, nad ním je tříválec 1,2 l o výkonu 82 koní, ke kterému můžete mít automat a nově je v nabídce tříválec 1,2 l s přeplňováním, který posílá na přední kola 110 koní přes pětistupňový manuál nebo šestistupňový automat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 179 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 128 191 km
Cena: 125 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 130 234 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků