Peugeot 208 GTI: nový hot hatch míří do Ženevy

Peugeot ukáže na autosalonu v Ženevě ostrou variantu nového modelu 208. Zatím jde pouze o koncept, ale už na první pohled je jasné, že se od sériové verze zas až tolik lišit nebude. Novinka by měla navázat na svého legendárního předchůdce 205 GTI. O pohon se postará známý motor 1.6 THP (207 k), který vznikl ze spolupráce BMW a PSA a který se už objevil třeba pod kapotou DS3 Racing nebo Peugeotu RCZ. Jednotka spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou.

Testy | Sportovní auta | Citroën

Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

Koncept 208 GTI dostal samozřejmě upravený podvozek. Rozchod kol nabral oproti standardní variantě 36 mm navíc, brzdové kotouče mají vpředu průměr 302 mm, vzadu 249 mm. Nechybí kompletní body-kit, střešní spoiler, velká litá kola a dvojitá chromová koncovka výfuku.

Automobilka taktéž slibuje interiér výrazně orientovaný na řidiče. Koncept nabídne čalounění kombinující kůži a Alcantaru. Těšit se prý také máme na široké možnosti individualizace podobně, jako tomu je u Citroënu DS3. Snad to Peugeot nepřežene tak, jak se to stalo u DS3 Racing. 

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků