Peugeot 208 GTI nebude konkurentem pro Clio RS

Na autosalonu v Ženevě Peugeot poprvé ukázal koncept předznamenávající podobu ostrého modelu 208. Pod kapotou bude přeplňovaná benzinová jedna-šestka, těšit se máme na snížený podvozek a další úpravy. Sériové provedení se představí na autosalonu v Paříži. Vypadá to na samé dobré zprávy, jenže…

Sportovní auta | Ženeva 2013 | Design | Peugeot

Peugeot 208 GTI: nový hot hatch míří do Ženevy

Ostrá 208 údajně nebude tak ostrá, jak by si asi někteří přáli. Vyplývá to z toho, co řekl Tim Zimmerman, šéf Peugeotu UK, v rozhovoru pro magazín Autocar. Novinka se představí ve verzích 208 GTI s motorem naladěným na maximální výkon 156 k a GTI Racing s výkonem 206 k. Ostřejší varianta zvládne stovku pod sedm sekund. Nicméně Peugeot nechce jít cestou Clia RS. Očekávat máme rychlé auto, které ale údajně bude použitelné pro denní cesty.

Peugeot | První svezení

Peugeot 208 1,4 VTi: šarmantní Francouzka

Zatím jde o předběžné informace, takže si raději počkejme na oficiální premiéru. Dobrou zprávou na konec budiž fakt, že se sériová verze už od ženevského konceptu příliš lišit nebude. Když nic jiného, tak ostrý (nebo možná „ostrý“) Peugeot 208 bude dobře vypadat.  

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků