Peugeot 207 v Brazílii: jiný kraj, jiný mrav

Peugeot 207 není zrovna žhavou novinkou a jeho příchod na Brazilský trh nás nemusí až tak zajímat. Jenže není 207 jako 207...

Při bližším pohledu na tento Peugeot 207 zjistíte, že jde jen o modifikovaný model 206.
Ale to bývá na vzdálených a zvláště těch méně náročných trzích běžné. Modernizovat dosud vyráběný typ je samozřejmě levnější než zavádět výrobní linku pro model nový, pokud se ten starší navíc dobře prodává, mutant je na cestě. Brazilský trh patří do této skupiny a třeba Opel Astra Sedan se zde sebevědomě nabízí jako Chevrolet Vectra.

„Nový“ Peugeot 207 byl nedávno novinářům představen jako „první vůz značky, vyvinutý v Jižní Americe“. Ti zkušenější však prezentaci označovali slovy klasika jako „mnoho povyku pro nic“, protože se skutečně nejedná o nic jiného než o výběhový Peugeot 206, jemuž v Brazílii naroubovali světla z Peugeotu 207. Brazilští konstruktéři značky Peugeot nemají i přes své schopnosti v tomto případě být nač hrdí, navíc tamní spotřebitelé jistě upřednostní importovaný skutečný vůz typu 207. Podle dostupných informací je však samozřejmě jasné, že brazilská „dvěstěsedmička“ bude na místním trhu výrazně levnější než stejnojmenný vůz dovážený z Francie.

Kromě hatchbacku Peugeot 207 Brasil budou k dispozici také karosářské verze kombi (207 Brasil SW) a sedan (207 Brasil Passion), jenž bude vycházet z vozu prodávaného v Íránu, který se však zatím nepředstavil.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 207 pro Brazílii
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků