Peugeot 207 CC nejbezpečnějším kabrioletem

Německý klub ADAC, který má více než 16 miliónů členů, provedl nedávno testování kabrioletů segmentu B. Výsledky zveřejnil ve svém časopise ADAC Motor Welt. Tyto zkoušky, založené na testování bezpečnosti v případě převrácení vozu, byly provedeny ve spolupráci s kluby RACC (Španělsko), RACE (Španělsko), Motormannen (Švédsko), ÖAMTC (Rakousko) a TCB (Belgie).

V tomto testu dosáhl Peugeot 207 CC nejlepšího výsledku. Kromě tuhé karosérie nabízí ochranný systém pro případ převrácení vozu, který je založen na bezpečnostních obloucích s pyrotechnickou aktivací výsuvu. Mezi prvky aktivní bezpečnosti patří například ABS, elektronický rozdělovač brzdných sil, podpora brzdění v kritických situacích či systém ESP (podle verze v základní výbavě, nebo na přání).

Peugeot 207 CC se řadí k sedmi vozidlům modelové řady Peugeot, které obdržely plných pět hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP. Tradici karosérií kupé-kabriolet Peugeot zahájil již ve 30. letech minulého století svými modely Peugeot 402 a 602 Eclipse. Dosud značka Peugeot prodala celkem 622 827 vozů verze CC.

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků