Peugeot 2008 odhalen. Prohlédněte si novou konkurenci Opelu Mokka

Peugeot 2008 byl k vidění na autosalonu v Paříži ještě jako koncept, sériová verze má světovou premiéru naplánovanou na jarní autosalon v Ženevě. Na internet ovšem už teď unikly první oficiální fotky sériové verze.

Opel Mokka, respektive Nissan Juke a Chevrolet Trax, dostanou už brzy nového konkurenta. Na ženevském autosalonu Peugeot představí malé SUV 2008. Jak bude vypadat, to naznačoval koncept, který automobilka ukázala v Paříži. Aktuálně na internetu už kolují první oficiální fotografie sériové verze. Jak je vidět, od konceptu se příliš neliší.

Testy | SUV | Opel

Test: Opel Mokka 1.4 Turbo 4x4 – když i kompaktní je moc velký

Informací samozřejmě zatím mnoho k dispozici není. Peugeot 2008 by měl být dlouhý pouze 4160 mm, o pohon se budou starat jednotky známé z modelu 208. Očekávat tedy můžeme například přeplňovanou jedna-šestku THP (156 k) a samozřejmě naftový agregát 1.6 HDI.

Standardem je pohon předních kol, 4x4 bude podle neoficiálních informací za příplatek. Zatím ale není úplně jasné, zda půjde o klasiku v podobě mezinápravové spojky nebo o nějakou verzi systému HYbrid4.   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Carplace
 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků