Peugeot 2008 dorazí na trh bez pohonu všech kol

Další novinka mířící na autosalon v Ženevě nese označení 2008. Novou konkurenci pro Opel Mokka jsme si mohli prohlédnout již v minulosti, teď je na světě kompletní fotogalerie a další informace. Malý crossover měří na délku 4159 mm, široký je 2004 mm včetně zrcátek a na výšku dosahuje 1556 mm. Rozvor náprav nabídne 2538 mm.

SUV | Design | Peugeot

Peugeot 2008 odhalen. Prohlédněte si novou konkurenci Opelu Mokka

Jak už asi víte, základem pro tento vůz se stal Peugeot 208, což je asi nejvíce patrné v interiéru. Těšit se máme na dostatek prostoru ve všech směrech, přičemž zavazadelník zvládne v základu 360 litrů. Po sklopení sedaček se dostanete maximálně na 1194 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pro zájemce o zážehový motor připravil Peugeot jednotky 1.2 e-VTi, 1.2 VTi (oba shodně 82 k), 1.2 e-THP (110 k), 1.6 VTi (120 k) a 1.2 e-THP (130 k). Ono „éčko“ v označení znamená přítomnost systému start/stop. S výjimkou nejvýkonnější jedna-dvojky, která je spojena se šestistupňovým manuálem, mají všichni pětistupňovou manuální převodovku.

Naftová část se skládá z agregátů 1.4 HDi (68 k), 1.6 e-HDi (92 k) a 1.6 e-HDi (115 k). Základní diesel dostal pětistupňový manuál, ostatní mají šestistupňovou převodovku. Dříve se spekulovalo o přítomnosti pohonu všech kol, teď to vypadá, že 2008 bude následovat svého staršího a o řád většího sourozence 3008. Pro začátek si musí vystačit pouze s náhražkou zvanou Grip Control. 

Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 179 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 128 191 km
Cena: 125 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 130 234 km
Cena: 140 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků