Peugeot 2008 dorazí na trh bez pohonu všech kol

Další novinka mířící na autosalon v Ženevě nese označení 2008. Novou konkurenci pro Opel Mokka jsme si mohli prohlédnout již v minulosti, teď je na světě kompletní fotogalerie a další informace. Malý crossover měří na délku 4159 mm, široký je 2004 mm včetně zrcátek a na výšku dosahuje 1556 mm. Rozvor náprav nabídne 2538 mm.

SUV | Design | Peugeot

Peugeot 2008 odhalen. Prohlédněte si novou konkurenci Opelu Mokka

Jak už asi víte, základem pro tento vůz se stal Peugeot 208, což je asi nejvíce patrné v interiéru. Těšit se máme na dostatek prostoru ve všech směrech, přičemž zavazadelník zvládne v základu 360 litrů. Po sklopení sedaček se dostanete maximálně na 1194 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pro zájemce o zážehový motor připravil Peugeot jednotky 1.2 e-VTi, 1.2 VTi (oba shodně 82 k), 1.2 e-THP (110 k), 1.6 VTi (120 k) a 1.2 e-THP (130 k). Ono „éčko“ v označení znamená přítomnost systému start/stop. S výjimkou nejvýkonnější jedna-dvojky, která je spojena se šestistupňovým manuálem, mají všichni pětistupňovou manuální převodovku.

Naftová část se skládá z agregátů 1.4 HDi (68 k), 1.6 e-HDi (92 k) a 1.6 e-HDi (115 k). Základní diesel dostal pětistupňový manuál, ostatní mají šestistupňovou převodovku. Dříve se spekulovalo o přítomnosti pohonu všech kol, teď to vypadá, že 2008 bude následovat svého staršího a o řád většího sourozence 3008. Pro začátek si musí vystačit pouze s náhražkou zvanou Grip Control. 

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 415 km
Cena: 110 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 139 809 km
Cena: 144 000 Kč
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 13 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků