Peugeot 2008 dorazí na český trh ve druhém čtvrtletí letošního roku

Po tak trochu předčasnému úniku oficiálních fotografií Peugeotu 2008 přidala francouzská automobilka také tiskovou zprávu. Mnoho se toho z ní nedovíme, ale pár detailů by se snad přeci jen našlo. Novinka bude dlouhá 416 cm, takže půjde o ještě menší vůz, než jakým je Opel Mokka. Standardem jsou sedmnáctipalcová kola a zájemci se mohou těšit také na panoramatickou střechu.

SUV | Peugeot | Design

Peugeot 2008 odhalen. Prohlédněte si novou konkurenci Opelu Mokka

Žádné konkrétní motorizace tisková zpráva neprozrazuje, Peugeot pouze potvrdil, že pod kapotou najdeme benzinové tříválce a naftové motory e-HDi. Radost z použití těchto jednotek budou mít především ekologičtí aktivisté. Produkce emisí začíná na úrovní 99 g/km.

Peugeot 2008 zamíří na trhy po celém světě a odpovídat tomu bude také rozmístění výroby do tří závodů. Jeden najdeme ve Francii (Mulhouse), druhý v Číně (Wuhan) a třetí v Brazílii (Porto Real). Do prodeje novinka vstoupí na jaře letošního roku, na český trh dorazí během druhého čtvrtletí.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Peugeot

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků