Peugeot 107: facelift i pro malého lva

Krátce po omlazení příbuzného Citroenu C1 se vylepšení dočkal i nejmenší model s lvem na přídi.

Francouzský Peugeot začal zhruba před dvěma lety hromadně zvětšovat přední „tlamy“ svých nových modelů, čímž vytvořil nový designový směr a nyní se snaží všechny své modely tomuto trendu přiblížit. S čím automobilka posílá do dalšího boje svůj nejmenší model?

Stejně jako u příbuzného i Peugeot vsadil na jemnější stylingové úpravy, které tomuto modelu rozhodně neuškodí. Snad největší změnu můžeme vidět na předním nárazníku, který nyní zdobí „větší tlama“ předělena černou linií (u vyšších verzi chromovou). Kromě toho jsou po stranách hlavního otvoru i dva další, které však mají pouze dekorativní charakter.

Z těch dalších jistě potěší i fakt, že konstruktéři se lépe „podívali“ na odhlučnění vnitřního prostoru, což se v konečném důsledku pozitivně odzrcadlí na celkovém komfortu, který mnohokrát zůstává právě u těchto malých vozidel opomenutý. Zejména pak u dieselového agregátu 1,4 HDi můžeme očekávat menší vibrace a hlučnost při nižších otáčkách.  

Další změny najedeme i v katalogu, kde se v paletě barev a vnitřních materiálů objevily dva nové přírůstky. Za pozornost stojí například černé, nebo červené čalounění s názvem Stilada, které je zdobeno stříbrným lemem sedadel a dveřových panelů. Novinkou je i možnost (stejně jako u Citroenu C1) objednat si jako čalounění kombinaci kůže a alcantary.

Co se týče nabídky agregátů, zde nás nečekají žádné změny a tak si i nadále budou zákazníci vybírat ze troch možností.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Omlazený Peugeot 107
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků