Petr Pečenka: Škoda nikdy nebude nejlacinější značkou

48 komentářů

VW
15. března • 11:26

Ma naprostou pravdu! Vzdyt i žárovka do hlavního světlometu H15 stojí více jak 700,-Kč!!!:-D

Zelí
12. března • 21:09

Cena OIII je nasazena nízko. Mohli jít s cenou výš. Ale po trapasu s cenou rapidu si to prostě nedovolili.

yoggi
13. března • 19:37

blbost, myslis ze by predavali (teda ludia kupovali) drahsiu octavku oproti golfu :-D neboj v priebehu roka budu aj na octavku akcie v podobe fresh ako na rapid, aby sa lady trochu pohli.p.s.: Bracho sa vrati zo salonu v Zeneve, kde bol na sluzobke a som zvedavy co mi povie na novu octu vs. golf hoidnotenie interieru, tesim sa na riesenia a foto. mozem ti dat vediet ako je alebo nie je octavia premiova ;-)

pacho
13. března • 17:41

už, len pre tie jeho naduté a arogantnmé vyjadrenia by som si už v živote nekúpil škodovku, aj keby bola najlacnejšia, a musel by som chodiť s MHD

yoggi
12. března • 17:20

Pan Pecenka ma odvazne vyjadrenia, dokonca by som sa bol ochotny s nim stavit sa, ze v priebehu roka budu zlacnovat modely ;-)
Uz ked bol online na auto.cz, tak sa jeden pisatel s nim stavil o veceru, ze Octavia 3 nebude do 10-ky najpredavanejsich modelov ako tvrdil on. Nie som ziaden provokater, som priaznivec a zastanca koncernu, ale treba sa pozerat triezvo. Teraz maju vypadok a tvrdia, ze ho dozenu. Minuly rok sa koncern udrzal aj vdaka azii, teraz prichadzaju spravy o poklese trhu. Takze asi tento rok ich nezachrani. Strategicky trh India pre Skodu.http://www.autorevue.cz/dalsi-rana-prodej-aut-pad... ... Teraz bol vypredaj na Slovensku - Skoda last minute, vypredaj skladom, aby bolo kde umiestnit nove a poviem vam fabia combi 1,2 TSI (klima, tempovat, elektrony, el pr. okna a zrkadla, hmlovky, PC, ABS + 4x airbag ) cena nebol problem zohnat pod 10 000eur. (cennikova cena + 2-3000eur.)Tvrdi, Skoda nebudu lacna automobilka a pritom doda, ze najpredavanejsie auta su v cene 250-300tkc, tak ja potom neviem.......
Zije asi v nejakom zvlastnom svete. Realita je taka, ked budem kupovat auto a pridem do salonu Skoda ( podla Pecenku zaplatim cennikovu cenu, predsa kupujem kvalitu ) pozrem do cennika poviem, co chcem mat a aku cenu za to akceptujem v ramci ponuky konkurencie a bud daju a budu mat kseft alebo nie.

rada
11. března • 22:25

Ze všech odpovědí je patrné, že pan Pečenka je nejen vypečený, ale i fundovaný psycholog. Hodně se podobá některým našim politikům. Já (my) jsme nejlepší a ostatní se od nás musí učit.:-)

XYZ
11. března • 19:07

Octavia se někdy vyráběla ve verzi sedan? Pokud pan manažer nemyslí původní octávku z 60. let, tak šlo vždycky jenom o liftback.

Vladan
11. března • 17:19

....a´t si tu předraženou hromadu šrotu strčí Škoda do řiti. za podstatně menší peníze mám od Hyndai auto nadupané nejmodernější elektronikou!! nevím na co si Škodova hraje??!!!!!!

Fifunčík
12. března • 8:27

Moja vlastná skusenosť s vozmi korejskeho výrobcu nie je dobrá . Ak už , tak sa pozrite na poruchovosť v dlhodobých sledovaniach. Tu vychádzaju najlepšie japonské a nemecké značky.B-]

kia
12. března • 0:50

prosim te jel si nekdy s kia optima :-D kategorie superb ale horsi jizdni vlastnosti nez octavie tak to tady neporovnavej ze skodou:-D

roomstein
15. března • 21:39

Tohle ale není pravda.

Fifunčík
11. března • 11:14

Ak by som mal "presedlať" z napr.Fabie na vyššií rad a byť akože verný značke , tak by som rozhodne volil variantu radšej O-III ako Rapid . A možno by som takticky vyčkal aké budú s ňou jazdné skusenosti a počkal ešte radšej na kombík .B-]

Zelí
11. března • 11:05

Typický manažerský slovník. Nejlepší je ovšem to "nikdy" ve výroku "nebude nikdy laciná".

Stefan
11. března • 10:43

ved je to jasné volkswagen skoda nemôže byť lacnou značkou ,lebo je nemecké auto
a este aj volkswagen!!B-]

pepe
11. března • 10:22

Ten pán mi přijde, že žije v nějakém virtuálním světě Škoda. Nějak mu nerozumím, proč bych si měl koupit škodovku. V roce 1994 stála Réza kombi s motorem 1,8 l, okna v elektrice, s klimou, ostřikováním světel, na multilinku vzadu, symetrické AWD, redukční převodovka, atd nějakých 460.000,- Kč včetně DPH, tedy zhruba dvojnásobek Felice 1,3 v holobytu. Octavie se začala dělat v roce 1966 a 1,6 holátko 4x2 bez klimy stálo cca 340.000,- Kč. Pohon 4x4 přišel až někdy v roce 1999 a stál neskutečných cca 600.000,- Kč. Dnes, po 19 letech, jezdí Réza stále v naprosté pohodě s náklady na LPG cca 160,-Kč/100 km. O pohodlí, žehlení děr na cestách, průchodnosti a dynamice jízdy se asi nemá cenu ani zmiňovat. Ano jistě, má po těch letech zůstatkovou cenu na úrovni blatníku O III. Ale svezu se v ní stejně rychle, ale pořád s menším drcáním a levněji než v O III. :-))

dzelo
11. března • 9:11

Tihle naši papaláši ve Škodovce mají sice mnoho řečí ale o ničem nerozhodují ani o té ceně.Jsou to jen figurky v zhledem k tomu že fabrika je v Česku,jinak se o všem rozhoduje v koncernu WW. Tak že páni nesnažte se oblbovat národ že dáváte za cenu i hodnotu, neboť škodovka a celý koncern nemá jeden dobrý benzinový motor a kde je doba zlatých TDI. Moc sebechvály škodí a brzy to poznají i ve škodovce.

x12345678
11. března • 9:53

Četl jsi poslední dobou sebevědomé výlevy chacharů z českého vedení korejské světoznačky?

řidič
11. března • 12:50

Myslíte hyundai?? Ale ona to je opravdu světoznačka, a vyrábí toho pod svým názvem doslova od špendlíku po lokomotivu....

Tomas F.
11. března • 9:10

Zůstatková cena je při prodeji Škodovky sice vyšší, ale při koupi auta je taky pořizovací cena vyšší. Takže zdůrazňovat vysokou zůstatkovou cenu je holý nesmysl, protože u staršího vozu se zůstatková cena dost přibližuje.

řidič
11. března • 12:48

s tou zůstatkovou cenou mi to připadá jako obehraný kafemlýnek. Ve fleetu je to jedno a u privátní klientely se auto kupuje na deset let a tady je důležit0: co nejdelší záruka, aby se to nekradlo, aby nebyly drahé díly a nemuselo se s tím furt do servisu, jako s motory TSi, aby to málo stálo a bylo v tom hodně muziky. . A tady Škoda nic vyjímečného za své prachy nenabízí.

řidič
11. března • 12:48

s tou zůstatkovou cenou mi to připadá jako obehraný kafemlýnek. Ve fleetu je to jedno a u privátní klientely se auto kupuje na deset let a tady je důležit0: co nejdelší záruka, aby se to nekradlo, aby nebyly drahé díly a nemuselo se s tím furt do servisu, jako s motory TSi, aby to málo stálo a bylo v tom hodně muziky. . A tady Škoda nic vyjímečného za své prachy nenabízí.

LOL
11. března • 11:02

a hlavně stačí, aby to auto někdo ukradl, trochu více ojel na parkáči, nebo zrušil při nehodě a kde jsou ty prachy za "zůstatkovou cenu"? A ke všemu je dnes na trhu přetlak ojetin, ceny klesají i u überznaček. Pan vypečený je prostě komik.

WinNatural
12. března • 23:40

Ne, je to doslova pablb - odkdy je ochca ve verzi sedan? Jestli ji vyrábí a nikdo o tom neví, tak bych o ní možná i začal uvažovat...

Auto v kelu
11. března • 8:43

Já bych to ještě podražil! Ať to nekupuje nikdo! Kdo to má furt opravovat! 3-[

x12345678
11. března • 8:49

Na rozdíl od koncesionářů francouzského koncernu si servisy AZNP Mladá Boleslav zrovna moc nepomlaskávají z přebytku práce.

brucus
11. března • 9:09

Netreba sa obavat, oni si to vynahradia cenou. :-D

Kozina
11. března • 8:42

Do roka a do dne!!!

Jarda
11. března • 7:43

Jen tak dal!!! Vrele doporucuji pokracovat touto cestou! Jenom bych mel tak trochu obavu aby si pan Pecenka svou zidli udrzel i v pristim roce!?:-D

dadák
11. března • 7:30

Samé fráze.. Prověřená technika-motory TSI s natahujícím se řetězem:-D Než tuhle prověřenou techniku, to radši neprověřené TSI s řemenem a chlazenými svody.

ACE
11. března • 5:38

Nabízíme prověřenou kvalitní techniku za férové peníze :-D No to je fakt vtipná hláška, už vidím jak konkurence kloní hlavu a říká no tak jo, mi fakt nebízíme techniku nic moc za fakt unfér prachy :-D
Jo fráze jsou nádherný, může je použít kdokoliv kdykoliv.
Co je prověřená technika? Kým kdy a jak? Podle jakých srovnání je kvalitní? A kdy už by to nebyly férové peníze?

Ota
11. března • 7:13

proverena technika = pouziti starych osvedcenych veci ... zkratka,zadnej hightech

x12345678
11. března • 8:47

Račte si porovnat konkurenční modely PSA a Škody. Při troše soudnosti se začnete škodovce hluboce klanět.

Adv
12. března • 8:04

+1000 :-P

Karel  Antonín
11. března • 1:38

Na Českém trhu je škodovka značně předražená.
Je zajímavé že na Ukrajině dokáže nabídnout nejlepší poměr nabídka/cena kdy cena je i více jak o 100 000,-Kč nižší.
Domnívám se že kdyby Škoda prodávala své auta alespoň za Ukrajinské ceny byli by lépe prodejné.
Toho se , ale asi podle p. Pečenky nedočkáme.

goro
11. března • 18:34

...předražené... to zní hodně naivně karle antoníne, věčný komentátore všech blbostí...
podívejme se na to jinak, ono by se také třeba dalo říci, že na ukrajině je dampingová cena a tady obvyklá...
pointa je v tom, že aut je spousta, bude li škodovka za neadekvátní peníze, klientela odteče jinam, a oni s tou cenou rádi pohnou, v opačném případě nemají důvod, tady bych problém neviděl, nikdo nikoho nenutí koupit u nich.
když už si to slovo "předražené" bereš do úst, víš co je třeba vnímat jako předražené? to co má nějakou obvyklou cenu, ty to potřebuješ a nemáš jinou alternativu. (plyn, elektrika, phm)

Karel  Antonín
11. března • 19:18

O dampingu nemůže být na Ukrajině ani řeč spíš je to o tom že Ukrajinci umějí počítat a jednoduše by si něco předraženého asi nekoupili.
Zatím co v ČR to Čecháček koupí i za tu předraženou cenu.

Kozina
11. března • 18:52

Naprosto souhlasim!: Pokud se to prestane prodavat, tak to bud zlevni, nebo to zabali! :-D

x12345678
11. března • 8:46

A co třeba česká míra zdanění a české náklady na prodejní kanál? Při české cenové hladině energií, stavebních prací, nákladů na pracovní sílu, nákladů na poklonkování úřadům tisíci různými nesmyslnými úkony a povinnostmi je vyšší cena dost logická.

Karel  Antonín
11. března • 11:18

Mnoho položek, které zde uvádíte je srovnatelných navíc jsou i položky navíc , které v ČR nejsou, dále jsou díly dováženy z ČR, přesto všechno je u nás na Ukrajině Škodovka levnější než v ČR takže to bude asi něčím jiným než uvádíte. http://www.eurocar.com.ua/ru/SkodaAuto... Pokud jde o popularitu je Škodovka na Ukrajině velmi populární protože zde nabízí za ,,málo peněz hodně muziky" což se bohužel v ČR říci nedá.
Před pár lety než byli uvedeny v platnost některé poplatky přitom byla ještě o hodně levnější, ale i dnes nabízí výhodné slevy.
http://autoconsulting.ua/article.php...
http://autoconsulting.ua/article.php...

broom
11. března • 13:02

Koukal jsem poctivě na vaše odkazy,ale ceník jsem tam neviděl...Ale věřím,že je tam škodovka levnější,v tomhle státě se už nedivím ničemu.

Karel  Antonín
11. března • 13:18

Dal jsem odkaz na celé stránky , protože u každého modelu jsou ceny zvlášť.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pilot
11. března • 22:51

.. hm tak nevím no .... Fabia hatch 77kw(105k) manual Ambition ... 307kCZK nebo 135255 UAH tj při kurzu 2,4 to je nějakých 325kCZK ... což mi moc levnější nepřijde ..Ale možná že jsem se díval blbě .... rád se nechám přesvědčit příkladem ...

Karel  Antonín
12. března • 0:03

Pokud vemu Škodu Octavia 1,8 TSI v ČR cena ve výbavě Elegance 560900 Kč
na Ukrajině v přepočtu 534240,- Kč
A třeba u TDI a automatem v ČR 641900,-Kč na Ukrajině v přepočtu 577 680,-Kč Fabia je model, který se na Ukrajině moc neprodává i třeba proto že klientela, která by si kupovala Fobii si radši koupí LADU , Číňana a podobně.
To co je skutečným hitem je Octavia.
Ukrajinci o ní tvrdí že je to auto s nejlepším poměrem toho co nabízí za požadovanou cenu na jejich trhu. Vyhrála v tomto směru i několik hodnocení - soutěží.

Adv
12. března • 8:02

ntvl, to je zase exotika. a člověk se diví, že to tady takhle vypadá, když i takovýhle lidi maj volební právo...Milý soudruhu Karle Antoníne, dny, kdy ceny produktů řídil ústřední výbor jsou dávno pryč. V současné zhýralé době plné záludných imperialistů se ceny řídí nabídkou, poptávkou a celou řadou dalších faktorů (postavení na trhu, servisní síť, image značky). Je tedy logické, že ceny produktů se v jednotlivých zemích liší. (tajný tip: slyšel jsem, že v Burundi je cena kokosových ořechů o 70% nižší než u nás!)

Karel  Antonín
12. března • 12:08

Bohužel Vás zklamu nejsem soudruh právě naopak. Pouze jsem se domníval že Škodovka je alespoň na oko Česká.
Bohužel je vidět že Škoda na své domácí zákazníky ...

jsk
11. března • 9:26

Náklady na pracovní sílu jsou u ná nejnižší v EU.:-D

x12345678
11. března • 9:50

Za prvé to není pravda a za druhé odkdy je Ukrajina v EU?

brucus
11. března • 9:07

Ale Skoda je lacnejsia aj v Polsku ci napriklad v UK. Takze danovym systemom to uplne nebude. Proste v CR a v SR je extremne oblubena a tak z toho tazi. To sa samozrejme nezmeni pokial jej dominancia bude trvat. Nevidim na tom nic zleho. Kte chce, tak si kupi ine auto alebo dovezie Skodu zo zahranicia.

Doporučujeme

Články odjinud