Pět vozů Porsche s nejlepším zvukem. Pořadí určila sama automobilka

Automobilka Porsche zveřejnila žebříček pěti svých aut s nejlepším zvukem motoru, které kdy vyrobila.

Tvorba různých žebříčků s automobilovou tématikou je většinou práce novinářů či agentur, které se na to specializují. Nyní si však své originální vysvědčení vystavila sama automobilka. U Porsche zkoumali lahodnost zvuků svých motorů.

Na páté příčce se umístil model 911 Carrera RS 2.7. Opravdová klasika v rodokmenu 911 byla prvním skutečně ostrým modelem pro běžný silniční provoz. Vyráběla se v letech 1972 až 1977.

Čtvrtou pozici obsadil závodní 550 Spyder z padesátých let. Dokazuje, že i čtyřválcová 1.5 umí vyloudit zajímavé tóny. V roce 1956 s tímto vozem získalo Porsche první vítězství v závodě mistrovství světa na trati Targa Florio. Neslavnou historií je smrt Jamese Deana za volantem tohoto spyderu.Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Do současnosti se dostáváme třetí příčkou, kterou zaujala aktuální generace 911 GT3 RS. Díky vysokootáčkovému boxeru o objemu čtyř litrů zní opravdu skvostně.

Tajné | Sportovní auta | Porsche

Dealer Porsche (asi) potvrdil příchod Cayman GT4 RS s motorem 4,0 l

Na první dvě příčky Porsche nezařadila žádné jiné vozy, než dvojici svých moderních hypersportů. Carrera GT a 918 Spyder budou u Porsche vždy vrcholem, nejen co se týče zvuku z desetiválce, respektive osmiválce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Prohlédněte si, či spíše poslechněte, těch pět vyvolených v následujícím videu a dejte nám v diskusi vědět, jestli s výběrem souhlasíte!

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků