A kde je oněch 5 motorů z Francie, ty jsem tam jaksi nenašel....
Motor Bugatti W16 je v úhlu 90 stupňů sesazen ze dvou vidlicových čtyřválců s rozevřením 15........... dobrá matematika 2 x 4 je přece 16 to je jasný jako facka :-D:-D:-D:-D
To by byl aspoň krátký motor :-) Díky za upozornění na překlep, opraveno.
Tak nevím, ale Bugatti W16 je čistě německý motor. To, že ho ve Francii namontujou do německýho auta na tom nemění zhola nic.
Zapomenout se určitě nedá i Peugeot/Citroen TRD Turbo - 1769cc KW - ve své době (85-94) opravdu geniální motor. Zrychlení 0-100 cca 10,5 vteřin, spotřeba 5,5 litrů, klasické vstřikování....
Jedná se o oblíbenou hříčku motorářů z VW. V tomto případě je to složenina prodloužených motorů VR6, které jsou dobře známé jako 3,2 FSI, kde je šest válců v malém rozevření v jednom bloku. Podobně byl ze dvou skvělých dvacetiventilových čtyřválců slože čtyřlitr pro RS6.....
Jan je ten serial Megafactories cast o bugatti tak to je tam tiez celkom zaujimavo opisane, ale skor karoseria, specilane pneu atd.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.