Pět nejlepších ojetých SUV, se kterými neuděláte chybu

43 komentářů

Kamil Štrof
26. listopadu • 19:38

Taky přemýšlím nad koupí suvčka, protože u našeho domu je nezpevněná cesta, takže je v zimě někdy problém domů dojet. Na https://kralmotoru.cz/media/jake-ojete-suv-koupit... je zmíněná škoda yeti, což si myslím, ž by mohla být dobrá volba. Není to zrovna největší auto, ale díly na něj budou určitě dostupné.

Veka
17. ledna • 22:30

Zdravím, mohl bych poprosit o radu? Přemýšlím o nějakém SUV za rozumnou cenu a ne úplně drahé náhradní díly…. Hlavne spolehlivé … Prvotně jsem přemýšlel o Kia sorento, Ford Kuga Hyundai Santa Fe a Chevrolet Captiva … víceméně kolem toho roku 2010 nájezd do 200tis … můžete mi dat nejakou radu? Chci to jako rodinné auto .. moc recenzi jak kladných tam záporných jsem nenašel tak si nevim rady. Dík za rady

Laudonof
4. prosince • 17:29

Jo SUV to je jiná liga. Do 2 let si chci taky jedno z nich pořídit. půjde ale cestou přes nějaký ověřený autobazar. Na funglovku bych totiž čekal ne 2 ale 5 let, protože na úvěr nic kupovat nebudu! B-]

Eagle
4. prosince • 23:51

Presne tak, uvery jsou k nicemu. Pokud clovek nutne nespecha, je bazar vzdycky lepsi reseni. A koukám, ze jeden nejmenovany bazar na ne ma primo i centrum

asdfghj
1. prosince • 22:12

Jak to tak znova čtu tak Docela ezkýho forrestera koupil nedávno kámoš v nějaké speciálce aaa na suvéčka. V terénu je to liga.

Libbi
30. listopadu • 16:17

Chtěl bych poradit hošani, Rav4 2008 a výš benzín či diesel. Díky za jakoukoliv radu.

řidič
30. listopadu • 19:26

bez problému obojí, ale v benzínu také dost papá..

Libbi
1. prosince • 10:21

Díky za reakci.

sima33
30. listopadu • 13:26

Já si právě staršího forestra 2002 po fejsu,v benzínu,bez turba,prostě to nejjednodušší,tak jsem to chtěl.Musím říct,že tyhle auta jsou skvělé a člověka chytí a už nepustí.Zvažoval jsem na mé zvyklosti dlouho co si pořídit,4x4 jsem nikdy netřeboval a nijak po ní netoužil.V hledáčku po osekání nakonec skončil forejs a právě vitara,grand vitara.Ale každý má své specifické požadavky a potřeby,takhle to nelze brát co je nejlepší pro koho,jen tyhle značky jsou fakt dobré,nenáročné,spolehlivé a vzhledem k pořizovací ceně a vlastnostem hrají u ojetin prim.Nebavím se o dieslu,tj na samostatnou kapitolu.
Forejs mě neskutečně baví,je to úžasné auto a velice praktické,jde i přiměřeně vytunit,bez ztráty kytičky.

homer
30. listopadu • 16:37

bez redukční převodovky je v TERÉNU v hajzlu buď spojka nebo krční páteř

řidič
30. listopadu • 19:24

všechny forestery a outbacky v benzínu měly redukci, vážený....

řidič
30. listopadu • 19:25

.doplňuji atmosféry....

sima
1. prosince • 20:10

Přesně tak-řidiči:-)dnes už tomu tak bohužel není,ale já tehdy věděl,co kupuji a jaké to má výhody a případné nevýhody.

re
30. listopadu • 4:46

A co Duster slušně našláplé auto,v ČR předběhl nesmyslně drahého Yetiho

mpolan
30. listopadu • 7:22

Jetý Duster bude dost velká loterie.

mpolan
30. listopadu • 7:22

Jetý Duster bude dost velká loterie.

defender110
30. listopadu • 7:21

Při jeho pořizovací ceně za nového, je blbost kupovat ojetinu. Buď si člověk koupí nového Dustera nebo něco ojetého tř. Vitaru . Ale ojetého Dustera? Kupovat ojetou Dacii je o hubu, ty auta si lidi berou na práci a mnohdy nedbají na nějakou větší údržbu. Prostě za ty pořizovací náklady ať si svoje odedře a pak pryč s ní, žádné větší investice .(nepočíám důchodce nahrazující starého favorita nebo 120. , ale ti už ji nepordaj)

youda
29. listopadu • 14:30

Z těch 5 Vitara nebo Forester, do zbývajících 3 bych ani nevlez.

Zdeny Horáček (3MPS)
29. listopadu • 8:47

Marek:články některých zavěcenců je třeba brát s rezervou. Mnohdy nevědí, co a jak. My Subaristi víme.
Proto za dané množiny je Forester jasná volba. S LPG jsi to vystihnul přesně. Je to prostě tak - kntrola je za pár kaček, seřízení je dražší u modelů, které mají misky, ale dobrá zpráva je, že u 2-S-OHC se do dá zvlándout na autě bez nutnosi vyndat motor ven. O 2-D-OHC auž bohužel ano. Jiank Suabru předepsiuje kontroly i u motorů, které jezdí na benzín (tuším 105tkm). Já to podtsoupil a vše bylo samosebou v normě, ale motor byl venku a trvalo to den '(servsiní, tedy 8 hodin).

Marek
28. listopadu • 20:07

Subaru Forester: "Přestavba na LPG se moc nedoporučuje, protože kvůli nutnosti vymezovat ventilovou vůli musí motor ven." To je poněkud zavádějící informace. Kontrola ventilových vůli by se měla při provozu na LPG sice dělat co 30tkm a při té samozřejmě nemusí jít motor ven. Je to pouze otázka pár těsnění na víka ventilů, nic finančně náročného a složitého a pokud ventilová vůle prakticky nastane až někdy po cca. 150tkm, pak sice motor musí jít ven, ale neznamená to jeho G.O., ale pouze vymezení podložkou. Navíc motor se zde dává ven mnohem jednodušeji, než u jiných značek. Problém je spíše ten, že u novějších ročníků už výrobce LPG nedoporučuje napříč u všech modelů, což je škoda. jak už tady zaznělo naftu u Subaru až od r.v. 2012, i když soused má Forestera r.v. 2008 v dieselu a nemá s ním žádné problémy, takže to neplatí o každém kusu doslova, protože velký vliv má i to, jak člověk se k tomu autu chová.

Bobby Deerfield
15. ledna • 23:44

Jestli se nemýlím, tak subaru přestalo doporučovat LPG do novějších ročníků kvůli problémům s motory starších ročníků.:-)

řidič
28. listopadu • 17:46

Šel bych do Forestera, a po roce 2012 i do dieselu, tam už to bylo v pohodě. Benzín je lepší v tom, že má redukci, pokud někdo jezdil terén, tak netrpěla spojka. Po zkušenostech s oubackem 2,5l bych to prostě měl jednoduché..

šrek
28. listopadu • 12:56

Nie som prieberčivý, ale nevybral som si spomedzi tejto 5ky.

Zelí
28. listopadu • 13:50

...prieberčivý.... tak tímhle slovem jsi mě dostal.

šrek
29. listopadu • 21:32

prieberčivý príd. m. ktorý si dlho al. rád vyberá, preberá (obyč. v jedle), preberačný: p. človek; :-D zdroj www.slovnik.sk

Píp
28. listopadu • 12:56

A kde je Honda CR-V ?!!! 3-[

Dapko
28. listopadu • 12:35

Jednoznačný vítěz je Kia Sportage, sice interiér je na tom o poznání hůře oproti konkurenci, ale schopnosti v lehkém terénu + pořizovací cena to lehce zastiní ;)

Zdeny Horáček (3MPS)
28. listopadu • 6:01

Jo, hlavně Forester s benzínovým 2litrem je ležák:-)):-)):-)) Tak běž, a nějakýho slušnýho v bazáru najdi, truhlo.Schopný kusy se do bazáru ani nedostanou, ty se prodávájí z ruky a kdo ho shání, tak ví, že to je velmi problematická věc, protože tohle je hodně horký zboží, kémo. Najdeš tak v Auto ESA stokrát bořěný a stočený jebáky, to jo....

bafunak
28. listopadu • 11:45

Benzínových Subaru Forester se prodalo jako šafránu, což je taky důvod proč je těžko najít v bazarech.

Tycoon
28. listopadu • 15:27

To není pravda. Benzínové verze tvořily v ČR něco přes třetinu prodejů.

homer
29. listopadu • 18:54

což představuje 10ítky kusů (Fantomasovi praskne žilka)

Shimi
29. listopadu • 19:38

:-D:-D:-D

ello.
28. listopadu • 9:11

Subaru s akymkolvek benzinom je dobra trefa.Suhlasim.(Samozrejme pokial sa predchadzajuci majitel o auto staral.)

Player
28. listopadu • 2:40

Díky za článek. Jen takových víc.

uživatel
27. listopadu • 21:35

nevím, kdo delal vyber, asi nejaky velky bazar, co se chce zbavit lezaku ;-)
vsech pet jsou pekny pasti, at uz vydrzi nebo vysokymi provoznimy naklady

spnzor
29. listopadu • 8:23

Sponzorem pořadu byl autobazar AAA:-D

sima
28. listopadu • 19:59

U ojetin je to zas a vždycky bude o hlavně o tom nekoupit ohrkanou plečku,o kterou se majitel navíc nestaral.Když se budu bavit o ojetinách v cenové relaci 150-200 000:dost lidí dá za takové auto raději o blbých 10-30 000 méně,než stojí ojetina,která je zrovna prokazatelně v nesrovnatelně lepší kondici ,s nepoměrně menším nájezdem a jasnou servisní historií.Vím to z vlastní zkušenosti,ať kupce k tomu vede jakýkoliv důvod,většina chce prostě levnější.Jenže pak se diví a z úspory se rázem stává mega finanční karambol.
A nekupovat plečku platí dnes,v době překombinovaných a tím pádem i problematičtějších aut dvakrát tolik.
Samozřejmě jsou prostě povedenější auta a ty ostatní.Taky záleží i na štěstí a ať se auto nemontuje jak se říká 13 v "pátek" apod věci mezi nebem a zemí,vše nelze pohlídat a ohledat,dohledat.

Player
28. listopadu • 2:40

Plácáš blbosti. Vitara s benzínem je velmi dobrá, Forester stejně tak a Kia také není špatná. Nešel do Yetiho.

PK
28. listopadu • 21:50

yetik je dobra volba jen nesmí mit moc nalitano 200tis a vic

k22
29. listopadu • 17:11

škůdka vydrží i 1000000 km a plasty budou pořád hodnotné a měkčené B-]

milanekjablonecak
27. listopadu • 20:49

Vitaru sem měl zhruba 2 roky a to dízl, ten motor nebyl úplně to nej, navíc blbě uchycený sponama hadice a furt padaly, taky už to mělo DPF a to nebylo vhodný ani na delší ani na kratší jízdy, permanent,rám a náklony nebyly na silnici a vúbec někdy na dálnici vhodný, žralo to jak benzín, ale na cesty, louky, terén, bláto, 30-40 čísel sněhu no problém, fantazie, když máš dobrý gumy, tak se odvděčí, bohužel to není SUV v tom slova smyslu, výborný sic jednoúčelový auto.

Jelass
29. listopadu • 23:11

Grand vitara ( teda ta z článku ) nemá rám. Má pomocný rám integrovaný do samonos. karoserie, v podstatě výztuha kolem uložení náprav. Koukám, že ty hadice asi nevyřešily ani později. Ten motor, kor v tomhle autě, byl zoufalej.

Audis
27. listopadu • 20:48

My noví vlastníci ojetiny budeme měnit olej v automatu / haldex spojce / diferenciálu, ale mám skoro 100% jistotu, že to původní vlastník nedělal. Takže loterie.

Doporučujeme

Články odjinud