Pět důvodů, proč nám bude chybět starý Top Gear

Televizní show Top Gear po odchodu hlavních protagonistů už zřejmě nikdy nebude stejná jako dřív.

Pokud sledujete dění kolem slavné televizní show Top Gear, určitě víte, že trojice moderátorů Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May se již na tvorbě nebude podílet. Po dvaadvaceti epizodách a třinácti letech tak končí jedna velká kapitola Top Gearu.

Místo Clarksona přijde Chris Evans, což určitě bude správný člověk na správném místě, ale tak nějak se bojíme, že už neuvidíme to, kvůli čemu jsme měli (a ne jen my) Top Gear tak rádi. Vybrali jsme pět ukázek, které snad jasně demonstrují, co dělalo Top Gear Top Gearem.

Šílené zbytečnosti

K Top Gearu patřila vždycky přehlídka nesmyslů, hlavně když to nějak souviselo s auty a někoho to naštvalo. Důležité je postavit něco, co plýtvá přírodními zdroji, vypouští emise a dělá kravál. A tak si nechal Jeremy Clarkson postavit osmiválcový mixér. Fungoval? No to si pište!

Zajímavosti | Názory

Tohle je 13 nejhorších aut, tvrdí slavný Top Gear. Souhlasíte?

Nicneříkající závody

Pryč s konzumními srovnávacími testy, které nemají vítěze ani poražené a ve kterých je všechno seřazeno do tabulky... Nebyl by lepší třeba závod mezi Bugatti Veyron a stíhačkou Eurofighter Typhoon? Sice se nedozvíme, kdo má menší spotřebu, větší kufr a více simply clever řešení, ale bavíme se. Takové věci se zkrátka dělají, když máte téměř neomezený rozpočet.

Politická nekorektnost

Především prostořeký Jeremy Clarkson si udělal spoustu nepřátel, ale ještě více fanoušků, právě svými proříznutými ústy. Kritizoval špatná auta, dělal si srandu ze zemí a národů a nebál se urážet určité skupiny lidí odlišného názoru. Bude nový Top Gear také takhle nekorektní a útočný?

Urážky celých národů

Od Top Gearu to schytali snad krom Nepálců úplně všichni. Skutečně by bylo lepší se zeptat, koho Top Gear neurazil, protože to by vydalo na mnohem kratší seznam.

Zajímavosti | Video | Názory

Jeremy Clarkson: Připomeňte si jeho devět slavných urážek

Legendární je speciál ze Spojených států, kdy si moderátoři pomalovali auta urážlivými nápisy útočící na přesvědčení ortodoxních Američanů. Myslíte si, že ten atak vesničanů na štáb Top Gearu kdesi v Alabamě byl nahraný? Všichni z Top Gearu přísahají, že nebyl...

Destrukce karavanů

K oblíbeným kratochvílím Top Gearu patřilo samozřejmě ničení karavanů, nenáviděného silničního plevele a nákazy, která každé léto zamoří cesty. Poslední dobou se v Top Gearu ještě spustila nenávist vůči cyklistům a řidičům Peugeotů, ale ty nemůžete jen tak vyhazovat do vzduchu nebo je přejíždět tankem...

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků