Pět důvodů, proč nám bude chybět starý Top Gear

Televizní show Top Gear po odchodu hlavních protagonistů už zřejmě nikdy nebude stejná jako dřív.

Pokud sledujete dění kolem slavné televizní show Top Gear, určitě víte, že trojice moderátorů Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May se již na tvorbě nebude podílet. Po dvaadvaceti epizodách a třinácti letech tak končí jedna velká kapitola Top Gearu.

Místo Clarksona přijde Chris Evans, což určitě bude správný člověk na správném místě, ale tak nějak se bojíme, že už neuvidíme to, kvůli čemu jsme měli (a ne jen my) Top Gear tak rádi. Vybrali jsme pět ukázek, které snad jasně demonstrují, co dělalo Top Gear Top Gearem.

Šílené zbytečnosti

K Top Gearu patřila vždycky přehlídka nesmyslů, hlavně když to nějak souviselo s auty a někoho to naštvalo. Důležité je postavit něco, co plýtvá přírodními zdroji, vypouští emise a dělá kravál. A tak si nechal Jeremy Clarkson postavit osmiválcový mixér. Fungoval? No to si pište!

Zajímavosti | Názory

Tohle je 13 nejhorších aut, tvrdí slavný Top Gear. Souhlasíte?

Nicneříkající závody

Pryč s konzumními srovnávacími testy, které nemají vítěze ani poražené a ve kterých je všechno seřazeno do tabulky... Nebyl by lepší třeba závod mezi Bugatti Veyron a stíhačkou Eurofighter Typhoon? Sice se nedozvíme, kdo má menší spotřebu, větší kufr a více simply clever řešení, ale bavíme se. Takové věci se zkrátka dělají, když máte téměř neomezený rozpočet.

Politická nekorektnost

Především prostořeký Jeremy Clarkson si udělal spoustu nepřátel, ale ještě více fanoušků, právě svými proříznutými ústy. Kritizoval špatná auta, dělal si srandu ze zemí a národů a nebál se urážet určité skupiny lidí odlišného názoru. Bude nový Top Gear také takhle nekorektní a útočný?

Urážky celých národů

Od Top Gearu to schytali snad krom Nepálců úplně všichni. Skutečně by bylo lepší se zeptat, koho Top Gear neurazil, protože to by vydalo na mnohem kratší seznam.

Zajímavosti | Video | Názory

Jeremy Clarkson: Připomeňte si jeho devět slavných urážek

Legendární je speciál ze Spojených států, kdy si moderátoři pomalovali auta urážlivými nápisy útočící na přesvědčení ortodoxních Američanů. Myslíte si, že ten atak vesničanů na štáb Top Gearu kdesi v Alabamě byl nahraný? Všichni z Top Gearu přísahají, že nebyl...

Destrukce karavanů

K oblíbeným kratochvílím Top Gearu patřilo samozřejmě ničení karavanů, nenáviděného silničního plevele a nákazy, která každé léto zamoří cesty. Poslední dobou se v Top Gearu ještě spustila nenávist vůči cyklistům a řidičům Peugeotů, ale ty nemůžete jen tak vyhazovat do vzduchu nebo je přejíždět tankem...

Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 179 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 128 191 km
Cena: 125 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 130 234 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků