Pět červených klenotů Ferrari na jednom závodním okruhu

Taková sbírka sportovních vozů legendární značky se jen tak nevidí. Byznysmen David Lee se ní pochlubil v nové sérii televizního pořadu Jay Leno's Garage.

Oblíbený americký moderátor Jay Leno dostal na podzim minulého roku svůj automobilový pořad Jay Leno's Garage z internetu až do televize. Po dvou sériích se už brzy se na obrazovky dostane premiérový díl třetí řady. Podle dostupných videí to vypadá, že milovníci automobilů si určitě přijdou na svoje.

Nejnovější díl přinese opravu exkluzivní podívanou. Nejstarším vozem ze sbírky Davida Leeho je Ferrari 288 GTO. Hodnota tohoto vozu za ty roky vyrostla na neuvěřitelných více než 70 milionů českých korun.

V garáži má také model F40 vyrobený v roce 1990 s aktuální hodnotou více než 40 milionů korun. Sbírku dále doplňují modely F50 (1995) a Enzo (2003). Nejnovějším kouskem v kolekci tohoto byznysmena je Ferrari LaFerrari z roku 2014 s cenovkou více než 34 milionů korun.

Tyto vozy proslaveného italského výrobce jsou mnohými považovány za „moderní klasiky“ a na světě není mnoho lidí, kteří vlastní těchto pět automobilů z této kategorie.

My ostatní se můžeme alespoň pokochat na videu.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků