Pět běloskvoucích perel z muzea Porsche

Ten náhrdelník je úžasný, skví se na něm 85 perel. My vám nyní představujeme pět z nich. Pět vozů, které dokumentují bohatou historii jedné z nejslavnějších světových značek sportovních vozů…
Seznam kapitol
  1. Porsche 64
  2. Porsche 360 Cisitalia
  3. Porsche 908
  4. Porsche 917
  5. Porsche 911
  6. Kompletní fotogalerie (39 snímků)

Porsche 64

Hned u vchodu do výstavních prostor muzea v Zuffenhausenu na severním okraji Stuttgartu zaujme replika praotce všech vozů Porsche – model 64. Původně byl navržený pro dálkový závod Berlín – Řím. Odrážel filozofii Ferdinanda Porsche, která se dala shrnout třemi slovy – stylové, sportovní a rychlé. Tohle kupé s karoserií z hliníku předběhlo svoji dobu. Dodnes udivuje nadčasovým designem, aerodynamickými tvary. Dosahovalo rychlosti 130 km/h. Ferdinand Porsche ho často používal ke svým vyjížďkám. A o tom, jak si ho cenil, svědčí i to, že právě na něm se poprvé objevilo jméno Porsche.  

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Technika | Design | Porsche

Muzeum Porsche v Zuffenhausenu nabízí 85 unikátů

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche 64
  2. Porsche 360 Cisitalia
  3. Porsche 908
  4. Porsche 917
  5. Porsche 911
  6. Kompletní fotogalerie (39 snímků)
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků