Perodua Myvi: malajské mini v edici Wolfrace Design 7

Pro britský trh je určeno deset speciálně upravených vozů Myvi Wolfrace Design 7 malajské automobilky Perodua.

Velká Británie bývá tradičním místem, skrze které se exotické automobilky z rozvojových zemí pokoušejí vstupovat na evropské trhy. Příkladem z posledních let budiž třeba malajský Proton, ale také několik čínských automobilek v čele s koncernem Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) nabízející kdysi britskou značku MG reprezentovanou především sedanem MG6.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Perodua Myvi Wolfrace Design

Na britském trhu v současnosti nabízí své produkty také malajská automobilka Perusahaan Otomobil Kedua Sdn Bhd, zkráceně Perodua. Místní zastoupení někdy před půl rokem postavilo ve spolupráci s ladičskou společností Wolfrace Design prototyp sportovně střiženého kompaktního modelu s prapodivným značením Myvi, jenž nyní pokročil do fáze omezené edice.

Perodua Myvi

Tento malajský kompakt je po technické stránce spřízněn s modely Daihatsu Sirion a Toyota Passo

Od standardních vozů Perodua Myvi se liší především sedmnáctipalcovými litými ráfky Wolfrace Brooklands a příslušnými emblémy Wolfrace Design na zadních dveřích a výklopném víku zavazadlového prostoru. Za zmínku stojí také stříbrné a červené grafické symboly v podobě pruhů pod úrovní bočního zasklení a symbolů startovacího praporu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Perodua Myvi ve svém standardním provedení

Vozů Perodua Myvi Wolfrace Design bude vyrobeno pouze deset kusů, přičemž každý z nich má mít prahové obklady s příslušným pořadovým číslem. K dispozici budou výhradně v příplatkových barevných odstínech černá Ebony a šedá Medallion. Do standardní výbavy patří například klimatizace, elektrické ovládání všech bočních oken a zpětných zrcátek nebo rádio s CD.

Za příplatek zhruba 32 000 Kč lze mít také čalounění v kombinaci kůže a Alcantary. Z výchozího prototypu se do série bohužel nedostaly červená zrcátka a spoiler nad zadním oknem, zdvojená koncovka výfuku ani snížené pérování s tlumiči Eibach. Ani zážehový čtyřválec 1,3 l se žádných úprav nedočkal.

Celkově je na sérii Perodua Myvi Wolfrace Design úprav žalostně málo, nicméně cena začínající v přepočtu na 258 000 Kč by jí měla zajistit rychlý odbyt. 
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 119 300 km
Cena: 130 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 230 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků