Perlička: Škoda zlevnila Octavii na 4,5 mil. Kč!

Agresivní marketingová kampaň naší mladoboleslavské automobilky pokročila do další fáze. Čeští manažeři v Boleslavi byli konečně přinuceni k tomu, aby přestali ignorovat českého zákazníka a začali mu nabízet automobily Škoda za cenu alespoň srovnatelnou s okolními zeměmi. Co se však nestalo: zlevňování nezabírá. Jeden z pražských dealerů ale přišel s raritním nápadem. Nabízí skladový vůz Škoda Octavia v provedení Elegance a s motorem 1,6 MPI/75 kW za akční cenu 4 484 000 Kč! Dle vyjádření dealera tato akce přináší zákaznickou výhodu plných 100 000 Kč.

Ano, svět automobilů bývá nevyzpytatelný. Podrobnosti o výše uvedené akci s bonusovým příplatkem čtyři miliony korun a úsporou 100 000 Kč naleznete na tomto místě. Pokud by se však tato horká nabídka na vás již nedostala, což je docela možné, máte k dispozici alespoň náhled její internetové prezentace.

Klepněte pro větší obrázek
Jak praví klasik: Škoda nekoupit

 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek