Passat CC v úpravě ABT

Volkswagen Passat s karosérií „čtyřdvéřový sedan” CC je významnou novinkou koncernu, ale již nyní láká pozornost ladičských firem. Mezi první z nich patří známý úpravce Abt, jenž nabízí decentní úpravy podvozku, vzhledu a vybraných, zážehových i vznětových pohonných jednotek. Ačkoli písmena CC znamenají „comfort coupe“, v Abt se s pouhým pohodlím nesmířili a přitlačili na pilu. Po tamních zákrocích dává motor 1,8 TSI 200 koní, 2,0 TSI 240 koní a známý vznětový čtyřválec 2,0 TDI je laděn na výkon 170, nebo 190 koní. Snížení těžiště Abt podpořilo kratšími a tužšími pružinami, úpravy exteriéru se dotkly především použití specifických litých kol o průměru 18, nebo 20 palců.

Tip: Přečtěte si náš první test Volkswagenu Passat CC V6.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Passat CC v úpravě ABT

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků