Paříž živě: Nové Audi Q5 se nafouklo a dostalo vzduchový podvozek(+ galerie)

12 komentářů

Miyaki
3. října • 15:17

A jeste bych pridal, ze to budou vyrabet v Mexiku. Ne ze by Audi bylo na mem shortlistu, ale kdyz tenhle skopek jako z Ingolstadtu bude mit "Hencho Mexico", tak pro me definitivne na blacklist forever.

Driver
30. září • 7:58

No konkurence sbad pro Q7 neexistuje. Víceprvková přední náprava zůstala, hurá. Vzduch k tomu, hurá. Ovládání se konečně dostalo z panelu rádia na tunel, aby se člověk nemusel předklánět a přibyl touchpad MMI, ruční brzda je vzadu, display je blíže k řidiči a je větší, display místo budíků Virtual cocpit je luxusní, škvíra na mobil super, samostaté ovladače ventilace konečně jako v plnotučné Audi a ne v TT před 15lety, každý detail vychytaný po vzoru A4. Konečně lakují plastové lemy blatníků. Škoda že nejsou boční dveře a přední blatníky alu, a 176kW 2.0TDI taky není ale je 3.0TDI a to je paráda. Myslím, že teprve teď začnou pro Audi žně. Tak vypilované auto předčí jen Macan, nebo F-pace, ale to není konkurence spíše je to alternativa. Kdyby byla A5 long, tak by to byla paráda úplná.

x12345678
30. září • 8:54

Až na to že to touchpad mmi je stejně jako u Q7 umístěn mimo přirozený pohyb ruky z volantu, musíte se předklonIt. A4A5 tuhle chybu nemá. Ovladač mmi je blbě dostupný přes volič, stejná ergoblbost jako u Q7. Displej není blíž než u starého q5, je jen větší a bohužel je to pevný hnus tablet. Řešení ve stylu hyundai. Samostatné ovladače climatronicu má i stará q5.

Hloupy Honza
29. září • 22:34

Oddeleni designu by meli prejmenovat v oddeleni ctrl+c, ctrl+v. Fakt by jim to sedelo.

jogurt
30. září • 7:14

To bych jim nevyčítal, naopak. Designová evoluce, ne revoluce je to, co klienti oceňují, nové modely neznehodnocují ty předešlé, sousedi mnohdy nepoznají že jste inovovali atd. Co bych vyčetl je to, že ctrl-c udělali na nejošklivějším audi-předku všech dob, tedy na prasečím rypáku (=q7.2015). A bohužel došlo i na pevný tablet na přístrojovce, to je po elegantním řešení A8/A7/A6 a poloelegantním Q7 krok ho hlubin lowendu.

x12345678
30. září • 7:29

Souhlas. Prasečí rypák je úchylnost, tablet taktéž. Ještě bych doporučil nepřehlédnout to, že prodloužení auta provází zvýšení sklonu skla 5. dveří a tedy zhoršení geometrie nákladového prostoru. A průser č.4 o kterém audi mlčí je benzínový downsizing.. absence V6 TFSI, Arabové i Američani nadšeni nebudou. Velká chyba, kterou možná částečně opraví až RSQ5, ale to už nebude pro kdekoho.
Velká škoda, že u Audi tyhle chyby poslední dobou sekají jak housky na krámě.

jogurt
30. září • 7:39

Jj, cost cutting z toho řve až moc nahlas.

Kahnt
30. září • 7:50

přesně..! vošmelit jak můžou..

Pete
29. září • 22:16

Kdybyste napsali, ze to auto je deset let stary, tak vam budu klidne verit.

josephko
29. září • 20:03

Nič moc. Som dosť sklamaný. Podobne ako Q7-ka aj táto Q5-ka pôsobí na fotkách ako podstatne menšie auto. Bez šoféra mi pripomína auto veľkosti Fabie či Pola. Jednoducho mi tam chýbajú proporcie auta veľkosti SUV.
A interiér je tiež slabota. To už sa mi viac páči palubka v Rapide. A "vrcholom" je ten displej "prilepený" nad výduchy klímy. Dúfam, že facelift bude lepší... :-D

Josef
29. září • 20:26

....ale bude mít "vzduchové" pérování a to má cosi do sebe.;-)

Josef
29. září • 20:26

....ale bude mít "vzduchové" pérování a to má cosi do sebe.;-)

Doporučujeme

Články odjinud