Paříž živě: Nová Micra - s asistenty a motory Renault

Tradiční zástupce segmentu B přijíždí v nové generaci. Na rozdíl od boubelatého předchůdce má ostře řezané tvary a moderní techniku, která u městských vozů není tak obvyklá.

Balíček Intelligent driving technology zahrnuje hlídání jízdního pruhu, mrtvých úhlů, zabránění srážce do 30 km/h, automatické přepínání dálkových světel či rozpoznávání dopravního značení. Mimo bezpečnostní vybavení vůz nabízí nový audiosystém Bose s reproduktory v řidičově sedadle či sedmipalcový displej infotainmentu s technologií Apple CarPlay.

Video | Autosalony | Premiéry | Nissan | Paříž 2016

Nový Nissan Micra se ukázal v první upoutávce. Prý přichází revoluce

Veskrze moderní výbavu doplňuje i mladistvý vzhled páté generace. Ostré linky s výraznou čelní maskou a začerněnými C-sloupky, ve kterých se ukrývají kliky zadních dveří, prospívají aerodynamice, která se od minulého modelu vylepšila. Ve srovnání s předchůdcem je novinka širší, delší a nižší. Vůz bude nabízen s širokou možností individualizace. Při 10 odstínech laku nabídne Micru ve 125 různých barevných kombinacích.

Interiér nabízí díky prodlouženému rozvoru i celkové délce více prostoru. Výrobce slibuje dobrou řidičskou pozici se zaměřením na jeho komfort. Interiér dokážou rozzářit různé barevné kombinace, jako například oranžová Energy.

Testy | Nissan

Nissan Micra 160 SR: brutální Micra (test)

Nissan avizuje vynikající jízdní vlastnosti díky Active Ride Control a Active Trace Control. První jmenovaný pomocí zásahů do brzd či pedálu plynu zabraňuje například potápění přídě a dalším nežádoucím pohybům karoserie. Active Trace Control zase aktivně potlačuje nedotáčivost vozu přibrzďováním vnitřních kol. Díky optimalizaci aerodynamiky a odhlučnění má být hladina hluku na velmi nízké úrovni.

Pod kapotou se v duchu dnešní doby objevuje fenomén downsizingu. Vybírat lze z přeplňovaného zážehového tříválce 0,9 litru či dieslu o objemu 1,5 litru. Obě jednotky pochází od aliančního Renaultu a poskytují výkon 90 koňských sil. Později modelovou řadu doplní i varianta s litrovým tříválcem s atmosférickým plněním, jehož maximální výkon bude 73 koňských sil.

Zajímavosti | Ceny | Hatchbacky | Renault

Modernizovaný Renault Clio zná své ceny, zdražil o pět tisíc

Nová Micra bude vyráběna v továrně Renaultu ve francouzském Flins. Evropský prodej bude zahájen v březnu příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků