Paříž živě: Koncept ostré i30 se závodními geny (+ galerie)

Jihokorejská automobilka připravuje své sportovní modely divize N. RN30 je předzvěstí sportovní i30 nové generace, která doplní současný evropský boom hothatchů.

Vůz svým designem připomíná speciály WRC, ať už agresivním bodykitem či polepy v závodních barvách automobilky Hyundai. Zaujmou široké blatníky a spoiler, který navazuje na linii střechy. Právě elegantní spoiler a nahoru otevírané dveře kontrastují s jinak plně závodním vzhledem vozu.

Premiéry | Hyundai | Paříž 2016 | Hyundai i30

Třetí generace Hyundaie i30: kompakt z Nošovic vypadá jako Infiniti

Technika řadí RN30 mezi ty nejsilnější hatchbacky. Dvoulitrový přeplňovaný motor dosahuje maximálního výkonu 380 koňských sil a 451 Nm točivého momentu. Pro rychlejší řazení je vůz vybaven dvouspojkovou automatickou převodovkou. Inženýři se snažili hlavně o snížení hmotnosti a těžiště. Kromě karbonových vláken Hyundai použil nový typ plastů s nižší hmotností, které jsou navíc ekologičtěji likvidovatelné a vysoce odolné.

Tajné | Zajímavosti | Fascinace | Hatchbacky | Hyundai | Hyundai i30

Hyundai i30N se chce postavit Fordu Focus RS, bude vrcholem řady i30

Sériovou podobu konceptu, pravděpodobně bez závodních doplňků, můžeme očekávat příští rok jako i30 N. Dosud se jihokorejský koncern pohyboval ve vodách méně výkonných sportovních hatchbacků s modely i30 Turbo či Pro_Ceed GT. Právě s modelem i30N si chtějí vyšlápnout na auta jako Focus RS či Civic Type-R.

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 46 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků