Paříž živě: Hyundai i30 vzhledem nepotěšil, kvalitu si však stále drží

23 komentářů

1.4 raketa
13. prosince • 10:07

Nuz krasavec!! -))) aspon teda podla korejskych meritok. Vyvoj dizajnu v intenciach : Vezmite plechove vajicko , hodte ho dolu schodami. Na novu verziu je potrevne o 3 schody dlhsie schodisko.
Vysledok sa optimalizuje vahovo - co z plechu sa da nahradit starnucim a krehnucim plastom to nahradte. V novej verzii nahradte aj co sa neda. Ved zakaznik sa v tom prd vyzna a hlavne to nevidi. Ze to zbada az po 5 rokoch a neskor nas uz netrapi.
Ponukneme mu znova vajicko pustene z extra dlheho schodistia...-))))
Thats all.

Michal Kolář
17. října • 17:13

Současná I30 se mi líbí, ale s tímhle Hyundai pošlou do kopru. Zajímavý, že nikdo z těch novinářských rádoby "expertů" si ještě nevšim, že je to Tipo s hnusnějším čumákem. Prostě velké zklamání !

ivan
7. října • 10:37

skoda ,že opustili predosly design,takto sa stal tuctovým ako ostatné autá..B-]B-]
zadná cast je ako u ostatných 5 znaciek aj predok v podstate..
ja mám Elantru tu tzv fluidum-design ci ako to nazvali a je krásna...

xfaktor
1. října • 15:25

Je to teda zklamání, já dělat v Nošovicích, tak se bojím o práci. Ty lidi nebudou mít co dělat, tohle si snad dobrovolně nikdo nekoupí.

Mirek
2. října • 11:30

Být těmi lidmi v Nošovicích, tak strach nemám. Zvláště, když dotyčný napíše "Ty lidi.." :-D

30. září • 19:01

Typický Korejský hnus a-la Hnůjdaj

LOL2000
30. září • 15:33

Koukám že se autor domluvil s Myčkou od vedle.:-D Ubohost a ne novinařina....

Homer
30. září • 8:53

No jo, uz to zacalo. Autorevue patri pod stejnou medialni skupinu jako Auto.cz a hned se z toho staba dalsi bulvarni zumpa. Bylo mi cti zde cist jeste do nedavna objektivni testy, ale ted to bude stejna bida. Hodnoceni nove i30 je temer pres kopirak jak od p. Pičky z Auto.cz

LOL2000
30. září • 15:34

Pan Pička, no jak trefné....:-D:-D:-D

Luthor
30. září • 11:19

Asi nový magazín nějaké automobilky...ve VW si asi říkají...zase prodáme méně golfů :-D

Insider
30. září • 8:40

"Výrazně ubylo fluidních linek, které jsou tolik charakteristické pro předchůdce, jenže právě ty model odlišovaly od konkurentů." - A to se podívejme! To bylo keců u 2. generace o rozbouřených korejských křivkách, které se rychle okoukají, atd. Kdybyste aspoň byli ve svých názorech konzistentní, pisálci...

Xtra01
29. září • 17:40

Pro autor cpe sve subjektivni dojmy hned do nadpisu clanku??? I kdyz to neni vuz kategorie, kterou bych resil, prijde mi dizajnem docela povedene...

k22
29. září • 16:18

Skutečně je tak dobrý? A je Oktávka skutčně tak dobrá? Na tu druhou otázku ovšem nemá každý novinář koule...

tom
29. září • 16:23

Tak ti na ni odpovim ja, ano je.:-)
A kdybys byl trosku soudny tak uznas, ze kazde auto ma sve plusy a minusy. A kazdy ma priority nastavene jinak. Nikdo ti nebrani psat vlastni testy a recenze. Redakce te urcite rada zamestna.
Ale ono je jednodussi kritizovat nez neco delat. To vidim kolem sebe, kdo nic neumi dela auditora kvality.

k22
29. září • 18:32

Já své test (spíše podrobné zkušenosti píšu), ale sem to nemá cenu..zdar Škodovkám :-D

Karel
29. září • 15:57

To jsou zase kecy ... vzhled první generace, asi v redakci neumíte moc hodnotit design, když si nedokážete takové rozdíly vnímat ... ale chápu, jsou to oči lajků, kteří nerozeznají fabii od rapida apod. Design je naopak velmi povedený, auto v reálu působí jako prémiovka.Škoda takových článků, které jsou výplodem nesmyslných keců. Ale tak zvykli jsme si, o automobilech NE mladoboleslavských se napíší tři řádky, zatímco placené škodovácké články mívají několik stran A4 normovaných textů ... a především ať vyplodí jakýkoliv hnus, tak také samé chvály :D

tom
29. září • 16:24

A proc nenapises teda vlastni clanek? Tve oci jsou jiste oci profesionala a tvuj nazor jediny spravny, tak yup do toho abys jen nekritizoval. Rad si prectu clanek o i30 na x a4.

wolff
29. září • 15:44

O nic nejde, ale když si vzpomenu, co tady bylo breku ohledně Tipa...
Ať se dívám jak se dívám ve srovnání s tím co vidím na fotkách mi teda Tipo HAtch jako nějaký Low-End opravdu nepřijde. A to ani trochu.Reálný stav autoprůmyslu bez výjimky mi přijde asi takovýto:
- každý produkt vylepšíme tím, že ušetříme všude, kde to jen trochu půjde
- a aby naše produkty vypadaly drazeji, tak prostě musíme dát do auta velký display. Čím větší, tím lepší...Dělají to tak všichni... a popravdě nevnímám to jako správný směr a nemyslím si, že by nové modely vždy v současné době automaticky znamenaly ve všem lepší. V podstatě to výrobci tlačí do pozice... je jedno, jaké auto je, hlavní je, že vyhrává barvami a je tam spousta světýlek. Asi, být mi míň let... budu z toho nadšený, ale teď užs em toho tak nějak opticky přesycený. Podobný styl se mi prostě nelíbí ( tohle, nová 5008 a podobně).Z toho pohledu mi fakt potom to Tipo jako běžné auto do provozu nevychází (po úpravě ceny) jako úplně blbá volba ( i když i tam se ten display uprostřed nahoře musí taky ustát).

šofér
30. září • 9:21

TIPO, hlavně v sedanu, je dynamický krasavec, neznám techniku, ale design je za 1.

JA-NE
29. září • 15:30

jeeej Ford i30 :-D:-D

Mirek
30. září • 15:54

Ještě chvíli vydrž, jdu ti zavolat záchranku. :-D

kaa
29. září • 15:22

Nová i30 je pro mě jedno velké zklamání.

Čechystán
29. září • 16:03

Pro mě taky a to jsem si myslel, že svojí současnou rejži vyměním za nástupce... no, nebude to tak... asi budu muset koupit "pičku" B-]

Doporučujeme

Články odjinud