Co tak jednoduše udělat něco proto aby MHD byla pro občany atraktivnější. Třeba, aby byla zdarma? To nikoho nenapadne něco tak jednoduchého? Na druhé straně chápu, že místní policie bude mít ideální zdroj příjmů.... to se to penízky jen a jen pohrnou.... a lidem se vysvětlí, že je to vlastně pro jejich dobro.
Snížení emisí tím, že auta bude delší dobu stát, často se zastavovat a rozjíždět až někdo skočí do cesty....svět se zbláznil!
Svet ne, jenom ekosockomousi.
To jim všichni určitě hrozně poděkují :D
tak francouzi byli v idiocii vždy na špičce, a co si sami zvolili, to mají...
To je dost blbý pro auta na fosil, ale asi to bude výhodný pro elektrický auta, než přejedeš Paříž, tak se ti stihne baterka i dobít solárníma článkama na střeše auta :-D:-)):-D Možná lidi začnou jezdit po Paříží znovu i na koni, myslím, že kůň v pohodě vytáhne 30 km/h, registrační značku nepotřebuje ( nebo se platí povinné ručení i za koně v provozu ? ) :-));-)
Je to úplně jedno, v tak ucpaném městě se rychleji než 30 nejezdí. Víc stojíš než jedeš.
Hm, no pozor, ono sa to moze zacat sirit ako mor: isli sme raz do Chorvatska cez Madarsko (skupina, 520d + felda + tri motorky) a na ten des bes psycho 30 po tych ich ludoprazdnych dedinach sa naozaj tak skoro nezabuda. Niekomu uz uplne...
I u nás jsou už první vlaštovky - například Sklené nad Oslavou.
Ono mna by zaujimalo od koho a kolko za to ta verejna skodna zhrabla. Na jednej strane marketing (sice plny lzi ale predsa) laka ludi na kupu noveho (lebo je to udajne lepsie lahsie a ekologickejsie a neviem ake este) a na druhej strane ked to takto pojde dalej, tak sa im na tie lahsie a ekologickejsie a neviem ake este ludia jednoducho vys.ru lebo to nie je uz zaujimave, nehovoriac o dalsich parazitoch, ktori su napichnuti na motoristov ucet (poistky, znamky apod). Skratka taketo nieco hodi cely automobilizmus do pazeraka nadvyroby, ktory sa dnes ostatne so vsetkymi dosledkami otvara dokoran. To potom uz len bude parada.
A proto už do Paříže nepojedu!!! Za takové debilní nápady by měly lidi upalovat a ne je volit do takových pozic, kde se rozhoduje!!!3-[Koucourkov není evidentně jen v ČR, ale to ještě neznamená, že nám to pak EU také nenařídí. Kam ten svět míří??? Kam emigrovat, kde by byli lidi normální???
Ono to takhle dopadá vesměs všude, kde je společnost tak "vyspělá", že se nemusí starat o to, jestli bude zítra co do huby, a tak se vymýšlí umělé problémy a následně jejich řešení.To by obecně nebyl takový problém, kdyby se společnost navzájem starala o své menšiny. Tímto nemyslím multikulti, ale to, že každý člověk má své koníčky, své zájmy a ostatní zájmy lidí kolem sebe nevidí, nestará se o ně. Je zajímavé si všimnout, že podobné regulace a zákazy jsou vždy cíleny na lidi konkrétního zájmu - z jednoduchého důvodu. V celé společnosti tvoří nepodstatnou menšinu, a tak jejich hlasy nejsou vůči navrhované restrikci slyšet, jelikož zbytek se za ně nepostaví (známé - mě se to netýká, tak co bych se staral, klidně ať to zakážou). A tím pádem se děje nevyhnutelné - navzájem si říkáme "mě to nezajímá" a politika si mne ruce, jak krásně se díky této lidské vlastnosti daří tvořit uniformní stádo ovcí, které se díky potlačenému individualismu daří čím dál lépe držet na uzdě, aby plnilo svůj primární účel - cink cink do pokladničky.Každý jsme svým způsobem příslušníky nějaké "menšiny" a když nebudeme bojovat za ty ostatní, ztratíme časem i tu svoji.
Pevně doufám, že paní starostka jednak chce jít vzorem a jednak se snaží mít objektivní informace pro svá rozhodnutí, a že tedy hned od nástupu do funkce sama jezdí tou třicítkou a že bude jezdit třicítkou, případně dvacítkou i dál, vždy a všude.Nebo je to jako v té pohádce, kde zákony vydané jeho jasností, se na jeho jasnost nevztahují?Á propos, jak dlouho může trvat projet Paříží třicítkou?Jinak ani mně není jasné jak může snížit emise to, že budou auta jezdit poloviční rychlostí a budou tedy brblat a kouřit dvojnásobně dlouhou dobu.Snížení může být jedině snad v případě, že tohle někoho otráví natolik, že se na to vykašle a odstěhuje se někam jinam.
Začíná to být opravdu psycho. To se nestačí proboha podívat, jak dopadne každá část města po tom, co ji zlikvidujou (zklidní)???Na Praze 1 nám to drží tak akorát turisti. Já sem jezdím pracovně a okamžitě pak jedu domů na periferii protože tady se to nedá.Snad už to půjde kopru...
No jasně. Takže místo toho, aby lidi jezdili 50 na vyšší převodový stupeň a tím pádem, s nižšíma otáčkama, budou jezdit 30 na nižší s vyššíma otáčkama, ujedou toho za stejný čas navíc méně a tím docílíme snížení emisí. Bravo, chytrá zelená hlava zase vymyslela "super" nápad.Zároveň dopravně zklidníme, začneme tlačit MHD a myslíme si, že tím lidi vyženeme z aut. Naopak, vyženeme je z center měst na periferie, kde tyhle blbiny nejsou a centrum ekonomicky chcípne - tak jak se to ostatně děje, ve všech takzvaně zklidněných oblastech. Holt, násilím si souhlas člověka nezískáš a když má alternativu, vždy ji využije, než aby se podrobil.
A zase ta neznalost...jaká zelená hlava? V článku jasně napsané socialistka B-]
zelený mozek je podmnožinou socialistů
Pokojne, naladenie dnesnych automatov to vyriesi elegantne, ked pri 30 to hodi taku rychlost, aby to nebodaj nemalo viac ako 1ooo otacok. To, ze ten motor po jednej takej jazde pojde do sr.ciek uz nikomu nevadi, to je ekologicke! A ano, pri tych 30 to auto vezme viac ako pri 50, ci uz to bude nasilu dusit dolu automat alebo si tam v zufalstve budete radit medzi jedna a dva.Najdolezitejsia je ekologia> kupujte stale nove a nove (podla moznosti kazdy rok), pretoze tak usetrite a jedine tak sa budete spravat ekologicky (rozumej marketingove zvratky prelozene do normalnej reci).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.