Panamera Exclusive Series: Porsche chystá sto luxusních exemplářů

Porsche veze na autosalon v Los Angeles luxusní provedení modelu Panamera. To vychází z prodloužené verze Turbo S Executive a navíc přidává ty nejluxusnější prvky výbavy, které jsou k dispozici. Dohromady vznikne sto kusů a cena jednoho takového přesahuje v přepočtu 6,9 milionu korun.

Testy | SUV | Video | Sportovní auta | Srovnávací testy | BMW | Porsche

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

Panameru Exclusive Series bezpečně poznáte podle dvoubarevného laku karoserie, přičemž každý z jednoho sta kusů je lakován ručně. V interiéru očekávejte tu nejlepší kůži a opět ve velké míře použitou ruční výrobu. Samozřejmě nechybí ani obložení dřevem, konkrétně jde o ořech.

Zadní cestující dostanou k dispozici nově vyvinutý zábavní systém, který je pro tuto edici součástí standardní výbavy. Základem jsou dvě dotykové obrazovky o velikosti 10,1" se zabudovanou kamerou a DVD přehrávačem. Patřičné ozvučení obstarala společnost Burmester.

Testy | Porsche

Test: Porsche Panamera Diesel - a je to tady…

Pod kapotou je nijak nezměněný motor z modelu Turbo S. To znamená výkon 419 kW (570 koní). O dynamice se Porsche v tiskové zprávě nezmiňuje, nicméně základní Turbo S Executive zvládá stovku za 3,9 s a maximálně se rozjede na 310 km/h. A pro srování, cena začíná na částce 5 566 000 Kč

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků