Pagani Zonda HH: jedinečný kousek se začíná odhalovat

Prototyp Zondy HH od Paganiho má být dokončen koncem tohoto roku, ale již nyní pro vás máme první informace. Totožnost amerického sběratele, na jehož objednávku tato jedinečná otevřená Zonda HH vzniká, je přísně tajná, jisté je, že tento stroj kombinuje to nejlepší z modelů F a Cinque.

Vůz spočívá na uhlíko-titanovém rámu a za jeho sedadly trůní dvanáctiválec AMG s výkonem 680 koní (498 kW) z typu Cinque, točivý moment se přenáší na kola zadní nápravy skrze šestistupňovou převodovku s manuálním řazením. O odvod spalin se stará titanová výfuková soustava, vůz dostal lakování v odstínu Monterey Blue a žluté doplňky, pod přídí se nachází spoiler z modelu Zonda F, ale postrádá jeho mohutné otvry pro přístup vzduchu k chladičům na zádi.

A cena? Pochopitelně neznámá, záhadný objednavatel však vzkázal, že jej tento unikát přijde „poměrně draho“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pagani Zonda HH zatím takto
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků