Pagani Zonda F 2010 při testech (spy photos)

V dnešní sadě fotografií vám nepřinášíme nic nudného ani obyčejného, hladovým objektivům špionů se neubránil klenot jménem Pagani Zonda F. Ten není pochopitelně žádnou novinkou, ale inženýři připravují facelift pro modelový rok 2010.

Jak je vidět, změn se dočkají přední i zadní partie včetně difuzoru, a to s ohledem na zlepšení celé aerodynamiky vozu. V interiéru se má objevit páka převodovky v novém designu, o dalších změnách prozatím žádné informace nemáme.

Jen pro zajímavost, Zonda F stojí na odlehčených kolech obutých do pneumatik Pirelli Pzero Rosso o rozměrech 255/35 ZR19 vpředu a 335/30 ZR20 vzadu. Za nimi se ukrývají keramické kotouče schopné čelit skutečně vysokému zatížení.

Co se týká motoru, zde vše zůstává zahaleno rouškem tajemství. S největší pravděpodobností bude zadní kola stále pohánět dvanáctiválec AMG o objemu 7,3 litru, ale v modernizované verzi. Spekuluje se i použití přeplňovaného dvanáctiválce z modelu SL65 AMG Black Series nebo osmiválce 5,4 l z Mercedesu SLR. Fanoušci Pagani by ale jistě raději zůstali u atmosférické verze. První hotové kusy modernizované Zondy opustí fabriku Pagani v půlce příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto @ Automedia
Zonda F na mokrých amerických okreskách

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků