Pagani Zonda Absolute: další omezená edice s příznačným názvem

Premiéra zcela nového modelu Pagani s kódovým označením C9 již klepe na dveře, ale stále zůstává čas pro prezentaci omezených sérií vycházejících ze stávajícího typu Zonda. V poslední době jsme jich zaznamenali více, tou nejnovější se stává verze Zonda Absolute. Její karoserie je vyrobena z uhlíkových kompozitů, přičemž některé z těchto dílů jsou leštěny do vysokého lesku, zatímco jiné mají matnou povrchovou úpravu. Nejvýznamnějším odlučovacím prvkem se však stává italská trikolóra na středu přední kapoty a střechy.

Technické detaily k dispozici nejsou, ale lze předpokládat, že edice Absolute vychází z provedení Cinque. To by mělo znamenat instalaci dvanáctiválce s objemem 7,3 l a naladěním na 687 koní (506 kW) a schopnost zrychlit z klidu na 96 km/h za 3,4 s a dosáhnout rychlosti přes 350 km/h.

Podle zákulisních informací vznikla vůz na snímcích na speciální objednávku zákazníka z Hong Kongu, nicméně víc značka Pagani je na informace o svých zákaznících i v tomto případě velmi skoupá. Navíc ještě ani není potvrzeno, že se tento prototyp dočká přímých sourozenců.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Pagani Zonda Absolute
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků