Pagani Huayra: unikl první snímek nové C9

Pagani se v nejbližších dnech chystá odhalit nový model s označením C9 a při té příležitosti na něj začalo lákat řadou postupně jej „odhalujících” videí. Ta ale byla od začátku tak nicneříkající, že jsme vám je ani nenabízeli s tím, že si počkáme na poněkud ucelenější obrázek. A toho jsme se dočkali ještě dříve, než k jeho uvolnění svolil sám výrobce.

V mezičase se navíc rozkřiklo, že C9 se bude jmenovat trochu lidštěji (pro Čecha ne až tak moc...) Huayra, a tak máme mozaiku základních informací téměř kompletní: pohlédněte do tváře novému Pagani Huayra, máme pro vás jeho první snímek.

Ten pochází přímo od Pagani, do éteru se ale dostal tak nějak tak navzdory vůli automobilky. Tak, jak už to v naší branži bývá, dala fotografie s předstihem k dispozici tištěným magazínům tak, aby si je mohli připravit pro svá budoucí vydání, jež vyjdou v době, kdy už Huayra bude dávno odhalena na internetu. Jenže vedení španělské mutace časopisu Car se jaksi neudržela a uvolnila jeden ze snímků dříve než směla. Někteří ze zbylých vydavatelů se pak logicky též neudrželi a alespoň tentýž snímek pustili ven. Ten, který přikládáme, pochází z webu carsuk.net, který má podle svých slov k dispozici celou sadu.

Na tu si ještě budeme muset počkat, ale již první fotografie ukazuje, že Huayra bude kráčet ve šlépejích svých předchůdců a rozhodně nepřinese žadný ohňostroj nových designových nápadů. To, co vidíme a je nové, působí poměrně rozporuplně - třeba LED světla v komplikované přední části nebo vzhůru se otevírající dveře...

Ale nehodnoťme jen část díla, tím spíše ne v momentě, kdy neznáme žádné technické detaily, kterým by Huayra měla oslnit především. Kompletního odhalení vozu bychom se po posledních událostech jistě měli dočkat každým dnem.

Klepněte pro větší obrázek
Pagani Huayra již není záhadou, šokující vzhledové novinky nepřináší
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků