Auto je to parádní, jenom nechápu proč ty auta představují v těch hnusnejch stříbrnejch barvách. Já to nepochopim ani u Audi natož u Ferrari nebo Pagani.
a kolik v tom jde převýz pytlů brambor???
ty zondy jsou strašně ošklivé....
:-D přeplacaná prasárna strčte si tu zadkolku bez trace do pangejtu
Zadokolka bez trace? To myslíš žigulíka? :o) Podle mě dosavadní Zonda měla přísně účelový design ve stylu Group C Le Mans speciálů, tohle je takové změkčení a znevýraznění předku, boční silueta se mi líbí ale mám za to, že doba zadních čoček už skončila a do módy začínají opět přicházet celozasklené koncové světlomety zajímavých tvarů a tady je Huayra fakt vedle. Design je krokem zpět.O techniku ani kvalitu zpracování u Pagani nemám strach, to byla, je a bude špička i když vypuštění atmosférického motoru nevidím jako dobrý krok, dosavadní motor měl síly víc než dost v jakýchkoliv otáčkách a jeho okamžité reakce a průběh turbomotor nikdy mít nebude.
za dlouhou dobu klasika, ještě malinko do úsměvu a žádný Veyron ani nic podobného, určitě by se dalo ještě lecos, ve výkonech je rezerva pro tunéry, jenže zde nějak nemám ani zájem to něco dál hledat, už jsem to někde řekl - panebože tohle je prostě skvost
nemozem si pomoct ale mne sa to nepaci. DeTomaso Pantera rulez. A nielen v dizajne.
Skvělé, desin je zcela úžasný a aerodynamický... interiér mocný a nádherný, kdybych měla ty prachy tak neváhám....Kdyby mi ho chtěl někdo darovat tak se ozvěte.
Skvělé, desig je zcela účelný a aerodinamický... interiér klidně mohl být víc "obyčejný", ale kdybych měl ty prachy tak neváhám....B-]
To je přece jednoduché. Poctivě pracovat 480 hodin denně 1460 dní v roce, moc neutrácet a za pár let na něj máte.
být úspěšný podnikaTEL, nikoliv podnikaVEC napojený na státní zakázky... v případě, že nechcete krást. Holt jako zaměstnanec na to nebudete mít nikdy ;-)
Jo tak to sem si vědom :) možná mi vyjde barava a budu si ji moct alespoň vytisknout :)
no to si bezmeš třeba corvettu zr1 za 100tis USD a dáš si ji třeba ke Callawayovi za dalších 100 - 150tis upravit (v Německu ti nechá udělat interiér a čalounění) na toto nebo použiješ některý z konceptů c7stingray a máš to samé za nějakých 250 000 USD x 18Kč = 4,5 - 5melounů, i když jízdními vlastnostmi už v základní úpravě je ZR1čka na tom jen o hodně a hodně malinko hůře, ale je bohužel z plastu, za ty prachy ovšem nedostižná - tohle je ale opravdu extáze
Zondu vidím ale kde je Huayra? :-D
Keby poviem, ze sa mi nepaci, tak klamem,... pre mna je prijemnejsi, ako "stara" Zonda, ale cakal som nejaky vyrazny posun v dizajne... no aj tak je to prijemny "upgrade" B-]Nepaci sa mi interier,... velmi hrackarsky so zaoblenymi hranami aby sa deticky neporanili pri hrani :-D
nádherná, naprosto boží zrcátka a výklopná dveře. moc pěkné
Tak ten zadok ešte ako tak, ale predok hmm ...:-/ úprimne nič moc, priam škaredé to je z predu.Ale to je môj osobný názor . Uvidíme naživo, možno zmením hodnotenie... PS: Ineriér je zase pecka volant je oveľa krajší než ten gýčový v Zonde...Celkovo zase keď mám vybrať tak radšej Zonda F .;-)
Ja som sa urobil na odkrytej zadnej casti, viac ani nepotrebujem B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.