Pagani Huayra oficiálně: nástupce Zondy je tu

18 komentářů

RRR
28. ledna • 15:25

Auto je to parádní, jenom nechápu proč ty auta představují v těch hnusnejch stříbrnejch barvách. Já to nepochopim ani u Audi natož u Ferrari nebo Pagani.

55512634
28. ledna • 0:02

a kolik v tom jde převýz pytlů brambor???

mitom
27. ledna • 22:27

ty zondy jsou strašně ošklivé....

nenno
27. ledna • 21:34

:-D přeplacaná prasárna strčte si tu zadkolku bez trace do pangejtu

RedBaron
31. ledna • 14:45

Zadokolka bez trace? To myslíš žigulíka? :o) Podle mě dosavadní Zonda měla přísně účelový design ve stylu Group C Le Mans speciálů, tohle je takové změkčení a znevýraznění předku, boční silueta se mi líbí ale mám za to, že doba zadních čoček už skončila a do módy začínají opět přicházet celozasklené koncové světlomety zajímavých tvarů a tady je Huayra fakt vedle. Design je krokem zpět.O techniku ani kvalitu zpracování u Pagani nemám strach, to byla, je a bude špička i když vypuštění atmosférického motoru nevidím jako dobrý krok, dosavadní motor měl síly víc než dost v jakýchkoliv otáčkách a jeho okamžité reakce a průběh turbomotor nikdy mít nebude.

Grinch
27. ledna • 21:33

za dlouhou dobu klasika, ještě malinko do úsměvu a žádný Veyron ani nic podobného, určitě by se dalo ještě lecos, ve výkonech je rezerva pro tunéry, jenže zde nějak nemám ani zájem to něco dál hledat, už jsem to někde řekl - panebože tohle je prostě skvost

Antiautomat
27. ledna • 16:27

nemozem si pomoct ale mne sa to nepaci. DeTomaso Pantera rulez.
A nielen v dizajne.

liluška
27. ledna • 19:30

Skvělé, desin je zcela úžasný a aerodynamický... interiér mocný a nádherný, kdybych měla ty prachy tak neváhám....Kdyby mi ho chtěl někdo darovat tak se ozvěte.

chachar
27. ledna • 12:24

Skvělé, desig je zcela účelný a aerodinamický... interiér klidně mohl být víc "obyčejný", ale kdybych měl ty prachy tak neváhám....B-]

Tupohlavéparoprase
27. ledna • 22:42

To je přece jednoduché. Poctivě pracovat 480 hodin denně 1460 dní v roce, moc neutrácet a za pár let na něj máte.

hm
27. ledna • 15:24

být úspěšný podnikaTEL, nikoliv podnikaVEC napojený na státní zakázky... v případě, že nechcete krást. Holt jako zaměstnanec na to nebudete mít nikdy ;-)

Chachar
27. ledna • 15:40

Jo tak to sem si vědom :) možná mi vyjde barava a budu si ji moct alespoň vytisknout :)

Grinch
27. ledna • 21:46

no to si bezmeš třeba corvettu zr1 za 100tis USD a dáš si ji třeba ke Callawayovi za dalších 100 - 150tis upravit (v Německu ti nechá udělat interiér a čalounění) na toto nebo použiješ některý z konceptů c7stingray a máš to samé za nějakých 250 000 USD x 18Kč = 4,5 - 5melounů, i když jízdními vlastnostmi už v základní úpravě je ZR1čka na tom jen o hodně a hodně malinko hůře, ale je bohužel z plastu, za ty prachy ovšem nedostižná - tohle je ale opravdu extáze

lukin
27. ledna • 10:37

Zondu vidím ale kde je Huayra? :-D

IO
27. ledna • 10:11

Keby poviem, ze sa mi nepaci, tak klamem,... pre mna je prijemnejsi, ako "stara" Zonda, ale cakal som nejaky vyrazny posun v dizajne... no aj tak je to prijemny "upgrade" B-]
Nepaci sa mi interier,... velmi hrackarsky so zaoblenymi hranami aby sa deticky neporanili pri hrani :-D

Richard
27. ledna • 10:33

nádherná, naprosto boží zrcátka a výklopná dveře. moc pěkné

tulimulik
27. ledna • 15:35

Tak ten zadok ešte ako tak, ale predok hmm ...:-/ úprimne nič moc, priam škaredé to je z predu.
Ale to je môj osobný názor . Uvidíme naživo, možno zmením hodnotenie...
PS: Ineriér je zase pecka volant je oveľa krajší než ten gýčový v Zonde...
Celkovo zase keď mám vybrať tak radšej Zonda F .;-)

paks
27. ledna • 23:24

Ja som sa urobil na odkrytej zadnej casti, viac ani nepotrebujem B-]

Doporučujeme

Články odjinud