Kdo by si kdy byl pomyslel, že někdy vůbec použije spojení Pagani Huayra a Fiat?

Kdo by si kdy byl pomyslel, že někdy vůbec použije spojení Pagani Huayra a Fiat?

přímně, my jsme si to také ani nedovedli představit, ale při pohledu na tuhle Huyaru rychle měníme názor.

přímně, my jsme si to také ani nedovedli představit, ale při pohledu na tuhle Huyaru rychle měníme názor.

Upravili ji totiž v Italia Garage Customs, kterou vlastní Lapo Elkann, jeden z akcionářů automobilky Fiat, aby vzdali čest Fiatu Turbina z roku 1954. Nedává vám to smysl? Nám také moc ne...

Upravili ji totiž v Italia Garage Customs, kterou vlastní Lapo Elkann, jeden z akcionářů automobilky Fiat, aby vzdali čest Fiatu Turbina z roku 1954. Nedává vám to smysl? Nám také moc ne...

Použití červené a bílé barvy je zřejmým spojovacím znakem mezi těmito dvěma vozy.

Použití červené a bílé barvy je zřejmým spojovacím znakem mezi těmito dvěma vozy.

uayra však má i něco navíc. karoserii i monokok z uhlíkových vláken, zakázová kola a vůbec všechny možné moderní technologie, které z ní dělají jedno z nejlepších superaut na světě.

uayra však má i něco navíc. karoserii i monokok z uhlíkových vláken, zakázová kola a vůbec všechny možné moderní technologie, které z ní dělají jedno z nejlepších superaut na světě.

Fiat však ve své době taky nebyl žádné ořezávátko. V polovině dvacátého století měl díky třem turbínám, které mu dávají i jméno, neuvěřitelný výkon 300 koní.

Fiat však ve své době taky nebyl žádné ořezávátko. V polovině dvacátého století měl díky třem turbínám, které mu dávají i jméno, neuvěřitelný výkon 300 koní.

Tahle Huayra je vskutku neobyčejná. Dostala totiž aerodynamický balíček Tempesta, který zahrnuje mnohé úpravy karoserie pro co nejmenší odpor vzduchu.

Tahle Huayra je vskutku neobyčejná. Dostala totiž aerodynamický balíček Tempesta, který zahrnuje mnohé úpravy karoserie pro co nejmenší odpor vzduchu.

K tomu všemu ještě auto zdobí zlatá barva z původního Fiatu. Výborně vypadají i třmeny brzd, které jsou vyvedené v italské trikolóře.

K tomu všemu ještě auto zdobí zlatá barva z původního Fiatu. Výborně vypadají i třmeny brzd, které jsou vyvedené v italské trikolóře.

Vývoj vozu trval, podle slov Garage Italia Customs, dva roky.

Vývoj vozu trval, podle slov Garage Italia Customs, dva roky.

přímně, my jsme si to také ani nedovedli představit, ale při pohledu na tuhle Huyaru rychle měníme názor.
Upravili ji totiž v Italia Garage Customs, kterou vlastní Lapo Elkann, jeden z akcionářů automobilky Fiat, aby vzdali čest Fiatu Turbina z roku 1954. Nedává vám to smysl? Nám také moc ne...
Použití červené a bílé barvy je zřejmým spojovacím znakem mezi těmito dvěma vozy.
uayra však má i něco navíc. karoserii i monokok z uhlíkových vláken, zakázová kola a vůbec všechny možné moderní technologie, které z ní dělají jedno z nejlepších superaut na světě.
20
Fotogalerie

Pagani Huayra inspirovaná Fiatem: Nečekaná kombinace vypadá úžasně!

Italský úpravce Gerage Italia Customs si vzal do parády Pagani Huayra a proměnil ji na tribut Fiatu Turbina z roku 1954. Výsledek stojí za to.

Kdo by si kdy byl pomyslel, že někdy vůbec použije spojení Pagani Huayra a Fiat? Upřímně, my jsme si to také ani nedovedli představit, ale při pohledu na tuhle Huyaru rychle měníme názor. Upravili ji totiž v Garage Italia  Customs, kterou vlastní Lapo Elkann, jeden z akcionářů automobilky Fiat, aby vzdali čest Fiatu Turbina z roku 1954. Nedává vám to smysl? Nám také moc ne...

Použití červené a bílé barvy je zřejmým spojovacím znakem mezi těmito dvěma vozy. Huayra však má i něco navíc. karoserii i monokok z uhlíkových vláken, zakázová kola a vůbec všechny možné moderní technologie, které z ní dělají jedno z nejlepších superaut na světě. Fiat však ve své době taky nebyl žádné ořezávátko. V polovině dvacátého století měl díky třem turbínám, které mu dávají i jméno, neuvěřitelný výkon 300 koní.

Tahle Huayra je vskutku neobyčejná. Dostala totiž aerodynamický balíček Tempesta, který zahrnuje mnohé úpravy karoserie pro co nejmenší odpor vzduchu. K tomu všemu ještě auto zdobí zlatá barva z původního Fiatu. Výborně vypadají i třmeny brzd, které jsou vyvedené v italské trikolóře. 

Vývoj vozu trval, podle slov Garage Italia Customs, dva roky. Stal se tak časově vůbec jedním z nejnáročnějších projektů, na jakých kdy společnost pracovala. Výsledek za tu práci ale rozhodně stojí.

Prohlédněte si snímky Pagani Huayra Tempesta:

pagani-huayra-lampo (1).jpgpagani-huayra-lampo (2).jpgpagani-huayra-lampo (3).jpg

 

Fiat

Fiat (zkratka z Fabbrica Italiana Automobili Torino) je největší italská automobilka. Byla založená v roce 1899 a vyráběla také motory, vojenská auta nebo letadla. Fiat v roce 2009 uzavřel partnerství s americkým Chryslerem, od roku 2021 spadá do skupiny Stellantis.

Fiat 500 • Fiat 124 Spider • Fiat Panda •  Fiat PuntoFiat Tipo • Fiat 500L • Fiat 500X • Fiat 500C

Doporučujeme

Články odjinud