Pagani C9 Huayra: unikl další snímek s italskou novinku poprvé na silnici

Tři postupná odhalení, to už jsme tu měli, ale tři postupné úniky oficiálních fotografií? To je celkem rarita, zvláště když uvážíme, že k nim v případě nového Pagani C9 Huayra došlo během několika málo dní. Teprve koncem minulého týdne jsme mohli vidět první fotografii nové C9 a v neděli si prohlédnout i celou sadu. Dnes tu máme opět jen jeden snímek, přesto je zajímavý.

Ukazuje totiž vůz poprvé na silnici a to zezadu. S trochu větším odstupem se linie nového modelu zdají být oproti současným výtvorům značky přece jen inovativnější, navíc můžeme vidět, že aerodynamice byla věnována po všech stránkách mimořádná pozornost.

Žádné nové informace fotografii neprovázejí, a tak vás pro dosud známé podrobnosti odkážeme na předchozí články. Závěrem lze dodat oblíbenou formulku posledních (a jistě i budoucích) týdnů: více se dozvíme nejpozději na ženevském autosalonu, kde vůz oslaví svou oficiální premiéru.

Klepněte pro větší obrázek 
Pagani C9 Huayra: tentokrát zezadu a v akci
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků