Pagani C9 Huayra: další uniklé fotografie odhalují prakticky celý vůz

Teprve včera jsme vám přinesli první snímek nového Pagani C9 s pravděpodobným názvem Huayra, který se na internetu objevil ze zdrojů webu carsuk.net. Podle tohoto média šlo o reakci na vydání stejného oficiálního snímku přímo od výrobce španělskou mutací časopisu Car i přesto, že fotografie měly být uvolněny až později. Krátce po snímku z webu carsuk.cz se tak na internetu objevily i oskenované stránky zmíněného časopisu, které navíc C9 ukazují i z několika dalších úhků a dokonce i zevnitř.

Přiložené materiály nejsou zrovna aspiranty na titul „Scan roku”, ale to podstatné na nich vidět je. Opět se tak můžeme utvrdit v tom, že C9 bude jen pokračovatelem dosavadních designových tradic značky a žádný šok nás při oficiálním odhalení nečeká.

Časopis Car navíc dodává, že vůz má stát rovný milion Eur a jeho výroba má být omezena na pouhých 20 kusů ročně. Horacio Pagani prý ke své novince mj. řekl: „Chtěli jsme dát tvar větru. A Huayra je náš vítr.”

Nemůžeme tedy zcela vyloučit, že jde jen o podvrh, je to ale velmi málo pravděpodobné. Alespoň jeden ze snímků pochází z více zdrojů, oba se pak shodují na tom, že fotky mají přímo od výrobce a pouze se rozhodli nedodržet načasování jejich zveřejnění. Opět nezbývá než dodat - uvidíme za pár dní...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Je to Pagani C9 Huayra? Podle všeho ano  Foto: Autoblog Spanish

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků