Packard Royal: V12, objem 41 litrů, 1625 koní, téměř 10 metrů a 2 místa

Nebaví vás pořád ta ekologie, downsizing, čím dál menší motory, čím dál více turbodmychadel a neustále se zpřísňující limity produkce emisí? Tak si postavte vlastní auto, stejně jako to udělal jistý Rodney Rucker. Ten vzal lodní dvanáctiválec o objemu 41 litrů a kolem toho postavil téměř deset metrů dlouhou věc, která odveze pouze dva pasažéry.

Technika | BMW | Sedany

BMW pracuje na čtyřikrát přeplňovaném naftovém motoru

Základem tohoto speciálu je motor Packard 4M2500 V12 s již zmíněným více než čtyřicetilitrovým objemem. Jde o agregát používaný u amerických lodí ve druhé světové válce. Vrtání má velikost 171,5 mm, zdvih 168,4 mm. Motor dosahuje výkonu 1195 kW (1625 koní) a točivý moment má příjemných 4070 Nm.

Retro | Život řidiče | Statistiky | Sportovní auta | Fascinace

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Výsledek, který vidíte na přiložených videích a fotkách, nakonec stál zhruba milion dolarů a sedm tisíc hodin práce. Řídit takovou věc musí být jistě nezapomenutelný zážitek. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků