Packard Royal: V12, objem 41 litrů, 1625 koní, téměř 10 metrů a 2 místa

Nebaví vás pořád ta ekologie, downsizing, čím dál menší motory, čím dál více turbodmychadel a neustále se zpřísňující limity produkce emisí? Tak si postavte vlastní auto, stejně jako to udělal jistý Rodney Rucker. Ten vzal lodní dvanáctiválec o objemu 41 litrů a kolem toho postavil téměř deset metrů dlouhou věc, která odveze pouze dva pasažéry.

Technika | Sedany | BMW

BMW pracuje na čtyřikrát přeplňovaném naftovém motoru

Základem tohoto speciálu je motor Packard 4M2500 V12 s již zmíněným více než čtyřicetilitrovým objemem. Jde o agregát používaný u amerických lodí ve druhé světové válce. Vrtání má velikost 171,5 mm, zdvih 168,4 mm. Motor dosahuje výkonu 1195 kW (1625 koní) a točivý moment má příjemných 4070 Nm.

Retro | Život řidiče | Sportovní auta | Statistiky | Fascinace

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Výsledek, který vidíte na přiložených videích a fotkách, nakonec stál zhruba milion dolarů a sedm tisíc hodin práce. Řídit takovou věc musí být jistě nezapomenutelný zážitek. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků