Otevřené Audi TT Roadster se konečně odhaluje

Seznam kapitol
  1. Audi TT a TTS Roadster
  2. Fotogalerie: Audi TT a TTS Roadster

Automobilka Audi splnila své sliby a představuje nový roadster TT, který poprvé uvidíme na autosalonu v Paříži. A stejně jako v případě kupé k tomu rovnou přidala ostřejší verzi TTS. Nový roadster Audi TT pokračuje ve snižování hmotnosti, které nastartovalo nové kupé a přejímá také moderní „virtuální kokpit“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Virtuální kokpit dostane TT Roadster už v základu. U rychlého TTS to neskončí, ostré TT RS ale dorazí až za tři roky

Audi TT Roadster opět používá tradiční plátěnou střechu, která se složí už za deset sekund při rychlosti do 50 km/h. Díky použití odlahčených vzpěr je o další 3 kg lehčí než u předchůdce. Přesto by měla lépe izolovat od okolí.

Testy | Audi | Kabriolety | Audi A3

Test Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI CoD: Důstojnost, ne vzrušení

Nejprve bude Audi TT Roadster k dispozici s dvojicí motorů. Naftu bude spalovat jednotka 2.0 TDI o výkonu 135 kW (184 k) a točivém momentu 380 Nm. Audi se nezapomnělo pochlubit, že spotřebuje jen 4,3 litru na 100 km.

Řidičsky atraktivnější bude určitě motor 2.0 TFSI o výkonu 169 kW (230 k) a točivém momentu 370 Nm. K benzínovému dvoulitru je možné přiobjednat i pohon všech kol a automatickou šestistupňovou dvouspojkovou převodovku S-Tronic.

Testy | Audi | Srovnávací testy | Sportovní auta | Subaru | Sedany | Audi A3

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Vrcholem nabídky je pak Audi TTS Roadster, které pohání dvoulitr TFSI vyladěný na 228 kW (310 k) a 380 Nm. Díky standardně dodávanému pohonu všech kol nemá problém zvládnout stovku za 4,9 sekundy a rozjet se na elektronicky omezených 250 km/h. Audi TTS má i standardně elektronicky nastavitelný podvozek.

Zatímco ve většině moderních aut se už nedá z pomocné elektroniky nic vypnout, Audi vám dovolí u nového TT a TTS Roadster úplně deaktivovat stabilizační systém. Spolu s elektronickým rozdělováním točivého momentu na zatížená vnější kola bude tohle určitě velmi schopné a snad i trochu zábavné auto.

Technika | Video | Byznys | Audi

Audi se rozhodlo zásadně přepracovat koncepci spalovacího motoru

Jak je u Audi zvykem, základní výbava bude sice rozumná, ale nijak bohatá. Ceny v Německu začínají na 37 900 eur (1 042 000 korun) za 2.0 TFSI s manuálem a pohonem předních kol. Prodej verze TTS bude zahájen až v roce 2015.

Následující kapitola
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 158 174 km
Cena: 400 000 Kč
Audi A4 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 133 325 km
Cena: 290 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2012
Stav: 62 859 km
Cena: 385 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků