Otázka dne: Ožije Nissan i v Česku?

11 komentářů

Rob
26. března • 10:01

To je od pana generálního geniální nápad, rozšířit počet dealerství. Možná ale stačilo, kdyby v tom roce 2005 Nissan nerušil fungující české zastoupení a nestěhoval řízení do Budapešti s argumenty typu - je potřeba do toho vnést více profesionalismu, do roka budeme prodávat 10.000 aut. Posléze maďarský Nissan zrušil smlouvy drtivé většině dealerů, kteří byli nejen v krajských, ale i mnohem menších městech - a většina fungovala opravdu dobře. Nechal jen pár největších, protože "pro tak senzační auto si každý klidně zajede i pár kiláků navíc" - a výsledkem profesionálního zásahu expertů z Budapešti bylo totální zhroucení servisní i prodejní sítě Nissanu v ČR. A to, že dneska Nissan prakticky nemá co nabídnout normálnímu zákazníkovi, který dřív jezdil s microu, almerou, primerou, nebo maximou, je už jen nepodstatná drobnost 3-[. X-Trail je fajn, jenom dnes už trochu moc omšelý, Quashquai je pěkný šmejd, na který nadává snad každý, kdo si ho koupil, ostatní off-roady nic moc a posledníma nissanama, které mohou oslovit bývalé fandy značky, jsou už jen sporťáky - ale ty nejsou pro každého. Tak to chci vidět, jak bude pan generální Nissana v Česku křísit.

No
26. března • 10:32

Po přečtení této diskuse si myslím, že Nissan nemá v Česku šanci. Jejich Quashquai je bohužel vyráběn asi v Anglii v Sutherlandu a proto jeho kvalita je stejně bídná jako byla u Almery. To už bude lepší si koupit o třetinu lacinější Duster. Ten vypadá, že kvalitou je někde úplně jinde. A to jej montují v Dácii rumuni, na jejichž poruchový Oldcit z dob minulých vzpomíná mnohý český majitel.

Ludvík
29. března • 14:34

Asi jste nikdy neřídil ani jedno ani druhé...škoda...doporučuji tedy zůstat u toho Olcitu.

Viktor
26. března • 2:03

Nissan ??? V roce 1999 jsem řešil situaci výměny starého vozu za vůz nový. Dost se mi zamlouvala Almera. Požadoval jsem motor 1.8, ale na skladě nebyl ani jediný vůz s tímto motorem. Prodávající, mimochodem nesmírně arogantní a drzý člověk, mi zdělil ať přijdu druhý den že se poptá u jiných prodejců. Druhý den mi ten samý člověk s arogantním úsměvem zdělil, že na území republiky není ani jediný mnou požadovaný vůz, a že jsou vozy v centrálním skladu v Holandsku. Nepochopil jsem kde je problém a zeptal se, za jak dlouho mi vůz dodají?. Onen "reprezentant " a prodejce Nissanu zpochybnil mé duševní zdraví a s velice drzím úsměvem mi zdělil že kvůli jednomu pitomovi do Holandska nikdo nepojede a ať si koupím to co je , tedy 1.5 v základní výbavě, nebo ať jdu otravovat jinam.
Vůz jsem chtěl platit v hotovosti, hotovost jsem měl u sebe. Pana "reprezentanta" jsem o mé solventnosti informoval. I tak se mnou bylo zacházeno jako s "obtěžujícím mladíkem " !!! Tedy jsem se s panem Pidermanem, jak se onen "reprezentant" jmenoval, rozešel. Dojel jsem jen o pár ulic dál, k prodejci vozů Škoda, kde se k mé osobě chovali velice slušně, vstřícně, a za dva dny jsem měl novou Škodu Octavia v garáži. Slouží mi dodnes, bez jakéhokoli problému a při vzpomínce na onoho "reprezentanta" bych si od Nissanu velice těžko něco kupoval ;-) !!! Vím že nejsem jediný kdo dopadl u této firmy stejně nebo podobně. Nissan ? Asi ne ! Děkuji !!

Vandelay
24. března • 11:04

Nissan ozije ked urobi dizajnovo a cenovo vydareny X-Trail, Pathfinder

Rejpal
23. března • 21:57

I když bych to Nissanu přál, v Česku nemá kromě Kaškaye co nabídnout. Dávno pryč jsou doby z Japonska dovážených špičkových Maxim, Primera už byla slabší a Almera vyráběná v Anglii katastrofa Měl jsem 1.8 a dost jsem vytrpěl s výměnama motorů a krátkou kabeláží. A dnes co chtějí nabídnou ? Zrůdičku Juke ? přesedlal jsem na Toyotu a jsem mnohem spokojenější.

Mino
24. března • 12:00

Jj, Nissan mam rad (sam vlastnim Primeru P11 a dodnes jsem z toho auta nadseny), ale zadny novejsi Nissan bych uz nechtel. V nabidce uz neni nic, co by me oslovilo, byt uznavam, ze pro dnesni svet ma docela zajimavou nabidku nejruznejsich SUV a podobnych odvozenin. Juke je sice hnusny, ale az tak moc, ze je vlastne krasny :-D Ja bych si ho teda nekoupil, ale musim uznat, ze ten design se svym zpusobem hodne povedl.

VlK
24. března • 20:09

Taky mam P11, a souhlasim ze v Nissanu nic poradneho na vymenu nemaji. Je to skoda, stroj je to spolehlivy, sel bych do stejne znacky. Qashqai (krome dementniho nazvu) neni nahradou za Primeru ani nahodou a nic jineho co by me zaujalo taky nemaji. Asi skoncim u korejcu (Chevroletu), Avensisu nebo u Mazdy 6...

Linkinn52
23. března • 14:46

Jen 16 prodejen? To je málo není se ničemu divit.:-|

slušný občan
23. března • 13:51

To není jen o kvantitě, ale i o kvalitě služeb. V Ústí nad Labem mi před lety prodali nový vůz Nissan Almera. Jenže byl ve skutečnosti dva roky starý. Že je to neuvěření? Je to skutečně tak. Přišel jsem na to až v jednom zahraničním značkové autoservisu.

Martin P.
23. března • 16:29

Naprostý souhlas. Ale i ceny v servisech Nissan jsou poněkud mimo. Např. výměna spojky na Nissan Micra = 15000Kč. Nakonec jsem svou Micru zavezl do značkového servisu Toyota, kde mi spojku vyměnili za 9000Kč (namontovali mi značkovou Valeo)! Další případ - pokud sháníte např. plastové krytky na tapecírung. V Nissanu 150Kč za kus! V Auto Kelly úplně to samé za 13Kč!!!

Doporučujeme

Články odjinud