Osmiválcový Fisker Karma se představí také jako kabriolet

O společnosti VL Automotive a jejím novém modelu Destino jsme už několikrát psali. Jen stručně zopakujeme, že jde o vůz vycházející z prodejně neúspěšného Fiskeru Karma, přičemž ale lidé od VL Automotive odstranili všechny části původního elektrického pohonu a nahradili jej klasickým benzinovým osmiválcem, který spolupracuje se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Sportovní auta | Byznys | Ostatní značky

Řešení pro Fisker Karma? Osmiválec 6,2 l z Cadillacu CTS-V

Příběh nového modelu Destino ovšem bude mít další pokračování. Na nadcházejícím autosalonu v Detroitu se představí provedení kabriolet. Dá se očekávat, že půjde o vůz velmi podobný Fiskeru Karma Sunset, což byl taktéž kabriolet představený už v roce 2009.

Ostatní značky

Fisker Karma Sunset: spekulace potvrzeny, je to kabrio

Jak jsme psali dříve, Destino by mělo být nabízeno jako zcela nový vůz, zkrátka ale nepřijdou ani zájemci, kteří aktuálně vlastní Fisker Karma a chtěli by si jej nechat přestavět. Možné to je, cena přestavby se pohybuje kolem 100 000 USD.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků