Oslava designu: od Jaguaru E-Type k XJ

6 komentářů

Tomáš Kubeš
20. května • 15:37

Očekával bych, že tento článek bud podepsán jako PR (což v českém překladu spíše než public relations znamená placená reklama). Autor by se měl stydět za to, že tomuto marketingovému sdělení propůjčil své jméno.

spike
20. května • 15:16

a nemělo by se s E-Type srovnávat spíš XK? Když, tak sporťák se sporťákem, ne? XK je alespoň podle mýho oka moderní varianta E... široká oválná maska, dlouhej čumák, splývavá záď... XJ je velká limuzína narvaná do malýho sportovního oblečku, z kterýho nutně místama lezou špeky...

:-)
19. května • 12:20

Jak nekdo muze prirovnavat tuctovou moderni limuzinu k necemu tak perfektnimu a jedinecnymu jako E-Type. Takovy marketingovy pindy...

V
19. května • 17:02

No tak mě se zase víc líbí XJ než E-Type, ačkoliv uznávám, že E-Type je legenda, zatímco XJ asi legendou nebude.

Antiautomat
18. května • 11:15

''Krása E-Type se zrodila z čistoty tvarů, z jednoduchosti''.
> ano, beriem, tak to aj vyzera, nadherny kusok''o samé se pokoušíme i my dnes, když vytváříme příští generaci značky Jaguar, vozy jako je XJ.“
> tak nech sa nik nehneva, ale ked sa kuknem na sucasny paskvil menom XJ, urcite nie.
Ian Callum nech si meno Malcolma Sayera ani neodvazi vziat do huby a nech ide radsej robit hocico ine, ale nech je to co najdalej od aut.

Honza
18. května • 15:48

Naprosto souhlasím nové XJ je hnus, zlatý předchozí model.

Doporučujeme

Články odjinud