Originální díly jdou z Mladé Boleslavi do celého světa

Byla ukončena první fáze rozšíření světového logistického centra pro originální díly a příslušenství a do zkušebního provozu byla uvedena nová expediční linka. Stávající rozšíření je součástí projektu, do nějž Škoda investuje celkem 800 milionů korun (32 milionů EUR). Ve druhé fázi bude projekt pokračovat výstavbou automatizovaného výškového skladu. Ten bude dokončen během roku 2012.

Výstavba nové haly trvala 11 měsíců. Nově otevřený expediční terminál rozšířil celkovou plochu centra originálních dílů a příslušenství na 68 600 m2. Plocha samotného terminálu činí 18 600 m2. Nová hala je koncipována tak, aby se i nadále mohla logistická plocha Škoda Parts Centra rozšiřovat dle potřeby automobilky.

V centru originálních dílů Škoda jsou ve 24hodinovém provozu připravovány a expedovány dodávky originálních dílů a příslušenství. V tomto provozu je ve třísměnném provozu zaměstnáno více než 500 zaměstnanců.

Denně se expeduje v průměru více než 24.000 položek na více než 100 trhů na celém světě. V tuzemsku jsou dodávky doručeny vždy do rána následujícího dne, mezinárodní dodávky v rámci Evropy pak během 24 hodin.

Moderní logistické centrum v Mladé Boleslavi přitom poskytuje logistické služby i koncernu Volkswagen, především v České republice, na Slovensku a v Indii. Více než 1.000 dodavatelů zásobuje centrum dílů svými produkty.

Zdroj: Škoda

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků