Originální díly jdou z Mladé Boleslavi do celého světa

Byla ukončena první fáze rozšíření světového logistického centra pro originální díly a příslušenství a do zkušebního provozu byla uvedena nová expediční linka. Stávající rozšíření je součástí projektu, do nějž Škoda investuje celkem 800 milionů korun (32 milionů EUR). Ve druhé fázi bude projekt pokračovat výstavbou automatizovaného výškového skladu. Ten bude dokončen během roku 2012.

Výstavba nové haly trvala 11 měsíců. Nově otevřený expediční terminál rozšířil celkovou plochu centra originálních dílů a příslušenství na 68 600 m2. Plocha samotného terminálu činí 18 600 m2. Nová hala je koncipována tak, aby se i nadále mohla logistická plocha Škoda Parts Centra rozšiřovat dle potřeby automobilky.

V centru originálních dílů Škoda jsou ve 24hodinovém provozu připravovány a expedovány dodávky originálních dílů a příslušenství. V tomto provozu je ve třísměnném provozu zaměstnáno více než 500 zaměstnanců.

Denně se expeduje v průměru více než 24.000 položek na více než 100 trhů na celém světě. V tuzemsku jsou dodávky doručeny vždy do rána následujícího dne, mezinárodní dodávky v rámci Evropy pak během 24 hodin.

Moderní logistické centrum v Mladé Boleslavi přitom poskytuje logistické služby i koncernu Volkswagen, především v České republice, na Slovensku a v Indii. Více než 1.000 dodavatelů zásobuje centrum dílů svými produkty.

Zdroj: Škoda

 

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků