Opravy koncem prázdnin zablokují klíčové dálnice

Tisíce řidičů čeká v následujících dnech a týdnech hned na několika českých dálnicích nemilé překvapení. Ředitelství silnic a dálnic už nechce dál otálet s potřebnými opravami, chystá proto hned několik uzavírek na dálnicích D1, D2 a D11.

„Opravy musíme zvládnout do začátku zimního období, tedy do poloviny listopadu. Začít proto musíme co nejdříve. Poslední letní událostí, kterou jsme schopni respektovat a počkat zde s uzavírkami, jsou závody Moto Grand Prix v Brně,“ uvedla mluvčí ŘSD Martina Vápeníková.

Dělníci ale berou v potaz i zhuštěný provoz o posledním prázdninovém víkendu. U Brna proto ponechají koncem srpna volný průjezd na Prahu, po opadnutí náporu ale uzavírka přijde na řadu i zde. ŘSD chce u Brna ve čtyřech fázích vyměnit povrch vozovky nebo osadit nové osvětlení. Kolony se dají čekat až do ukončení prací v říjnu.

Ještě v srpnu se zavře také například jeden pruh D1 mezi Brnem a Ostravou, komplikace tady potrvají až do konce října. Ještě déle bude trvat uzavírka jednoho pruhu dálnice D2 směrem na Bratislavu. Tady si řidiči budou „užívat“ své až do prosince.

Dopravním problémům se zřejmě nevyhne ani hradecká D11, kde budou dělníci ve směru na Prahu kolem 15. kilometru měnit povrch. To vše je ale pro řidiče pouze jednoduchý prolog. Mnohem více času stráví v kolonách v případě, že se ŘSD podaří spustit dlouho plánovanou generální opravu D1 mezi Prahou a Brnem.

Zdroj: E15.cz
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků