Opel Zafira Turbo je nejvýkonnější kompaktní MPV

Opel zařadil do nabídky motorizací pro Zafiru Tourer čtyřválec 1.6 SIDI Turbo s nejvyšším výkonem 200 koní. Jedná o se novou generaci přeplňované šestnáctistovky z Rüsselsheimu, která konečně dostala i přímé vstřikování paliva. 

Opel se po právu chlubí tím, že nová Zafira Tourer Turbo je nejvýkonnějším a nejsilnějším kompaktním MPV na evropském trhu. Vedle vysokého výkonu má také nevídaný točivý moment, který při dočasném zvýšení plnicího tlaku při akceleraci dosahuje 300 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejrychlejší Zafira zvládne stovku pod devět sekund

Pro srovnání: Volkswagen Touran 1.4 TSI nabízí 140 koní a 220 Nm, Ford Grand C-MAX 1.6 EcoBoost 180 koní a 270 Nm, Citroen Grand C4 Picasso 1.6 THP má 156 koní a 240 Nm.

Opel Zafira 1.6 SIDI Turbo zrychluje z klidu na 100 km/h za 8,9 s a rozjede se až na 225 km/h. Asi chápete, že spotřeba bude v praxi výrazně vyšší než udávaná hodnota 7,0 l/100 km v kombinovaném cyklu.

Rychlé verze Zafiry mají u Opelu slušnou tradici. První dvě generace se vyráběly i ve sportovní variantě OPC s přeplňovaným dvoulitrem a nejmodřejším lakem v segmentu

Novou Zafiru Tourer 1.6 SIDI Turbo můžete objednávat už i u nás. V nejlevnější dostupné výbavě Enjoy stojí v akci 529 900 Kč, vrcholná výbava Cosmo je o sedmdesát tisíc dražší.

Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Opel Movano 2.8
Rok výroby: 2001
Stav: 212 639 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 57 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 33 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků