Opel začal s odtajňováním svých nových SUV. Zatím ukázal střechy a kapoty

Opel příští rok vsadí na zákazníky, kteří nemají tak úplně hluboko do kapsy. Připravuje pro ně novou isingnii a dvě suv, která jsou větší než malá...

Zatím na slovo skoupá je automobilka Opel ohledně svých dvou chystaných SUV. Jisté je jen to, že obě se dostanou na trh během příštího roku.

Odtajněna byla také už jejich jména. Menší ponese označení Crossland X, větší Grandland X. Písmeno X za slovním označením upozorňuje na možnost montáže pohonu všech kol, což už ani ve třídě SUV není tak úplně samozřejmé.

Na krátkém videu, které automobilka zveřejnila, se prezentují obě novinky z leteckého pohledu. Není tedy vidět nic jiného než střecha a přední kapota.

Zatím se nám nepodařilo zjistit, zda největší z řady Mokka X, Crossland X a Grandland X bude schopen převézt také sedmičlennou posádku. Možná značka s bleskem ve znaku tuto roli přenechá pouze MPV Zafira.

   

Opel Astra 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 172 992 km
Cena: 130 000 Kč
Opel Insignia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 170 827 km
Cena: 165 000 Kč
Opel Astra 1.598
Rok výroby: 2006
Stav: 87 676 km
Cena: 104 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek