Opel vypustil první upoutávku na model GT. Neukazuje ale nic

Německá automobilka Opel připravuje na autosalon v Ženevě velkou premiéru. Nebo to tedy aspoň tak vypadá. Má jít o nový model Opel GT, ale nečekejte zadokolku po vzoru původních stejnojmenných modelů. Techniku má poskytnout platforma nové Astry, což je samozřejmě předokolka.

Tajné | SUV | Opel

Plán Opelu na další čtyři roky: Tři nová SUV a nová Insignia

Na upoutávce z nového auta mnoho nevidíme. Respektive nevidíme vůbec nic. Opel ale další várku informací vypustí 21. ledna, takže si ještě chvíli počkejme. Podle automobilky se máme těšit na něco úplně nového, co bychom od Opelu rozhodně nečekali.

Klepněte pro větší obrázek
Tímto obrázkem-neobrázkem láká Opel na tajemnou novinku

Podle všeho se ale bude jednat o kupé 2+2, které by mělo být duchovním nástupcem modelu Calibra. Aspoň co do velikosti. Je ale možné, že si Opel jméno Calibra schovává na větší model postavený na základech příští Insignie. Ta by totiž mohla mít i pohon všech kol.

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek