Němci nejsou španělé a nenechají si dlouhodobě zvyšovat nezaměstnanost. Příjde befel a zavře se část Škodovky či montovny na Slovensku a výroba se převede do Opelu. A mimo jiné, měl jsem Opel 4 roky a neměl za tu dobu ani jednu poruchu. k jiné značce jsem přešel jen proto, že když jsem dělal obměnu zrovna neměli na trhu žáden přijatelně omlazený model. Dnes už je to trochu lepší.
Ako priaznive koncernu, mozem len dodat. Ak by skrachoval opel, fiat, citroen, tak s ich trzneho podielu sa ujde aj koncernu ;-) koncern go :-))
A jakýmu koncernu fandíš ? GM, PSA, nebo Fuji Heavy Industries ??? B-]
co myslis :-D jasne ze: Das Auto ;-)
A je to tu. Všichni jste tleskali okupantům korejcům, tak je jasné že aby tu byli, tak se z něčeho muselo ukrojit. Příště můžeme pozvat třeba Diahatsu na úkor Škody, pak budete všichni ještě spokojenější že?
Tak zaměstnanec schadefabriken asi spokojenější nebude,ale s Daihatsu určitě spokojenější budeme to máš pravdu.
Diví se někdo? Kdo by takové plečky chtěl. Jen at' se to vytřídí. Opel,Fiat,PSA = pseudoauta
Jseš těžký kretén!
Jen aby, ta tvoje oblíbená plečka zůstala, protože: Audi, BMW a Daimler si ztráty v Evropě kompenzují dobrými výsledky v jiných regionech světa. Volkswagen se vyhýbá problémům vyvolaným v Evropě krizí vynikajícími výsledky odbytu v Číně a USA. Takže až jim klesne prodej i v jiných oblastech světa, bude mít problém KAŽDÁ evropská automobilka.
A co u tebe není plečka? mohu vědět?
Já jsem pro. Alespoň ty überauta dle Georgeho budou dvakrát dražší a on si nebude moct dovolit deset let starou ojetinu a tak bude slintat nad jeho dvacet let starym nadautem B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.