Objednávky na obě karosářské varianty se již přijímají, první vyrobené kusy přijedou k dealerům za dva měsíce.
Přeplňovaná zážehová patnáctistovka se stane základní motorizací pro novou generaci vozu Opel Insignia.
Tuzemské zastoupení francouzsko-německé značky nyní oznámilo, kolik bude účtovat jak za liftback s označením Grand Sport, tak i za variantu kombi.
Základní cena vozu s nejméně výkonným benzinovým agregátem(1,5 DIT 103 kW) a šestistupňovou manuální převodovkou činí aktuálně 569 900 Kč, nejlevnější dieselové provedení (s motorem 1,6 CDTi a výkonem 81 kW) startuje na částce 629 900 Kč. Dosud prodávaná generace stála o třicet tisíc korun méně.
Kdo bude chtít kombi, bude si muset k cenám za jednotlivé verze Grand Sportu připočítat 25 000 Kč. Tento rozdíl je stejný jako dosud.
Dalšími pohonnými jednotkami jsou výkonnější verze zmíněné patnáctistovky (121 kW) a dvoulitrové turbo (191 kW). To je ale vždy spojeno s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol.
Zájemci o naftové verze budou mít na výběr 81 a 100kilowattové verze motoru 1,6 CDTi, na vrcholu vznětových motorizací je dvoulitrový agregát s výkonem 125 kW.
V základní výbavě je zařazeno bezklíčové odemykání i startování vozu, tempomat, elektrické ovládání všech oken a vnějších zpětných zrcátek, klimatizace, rádio se sedmipalcovým dotykovým displejem a kožený multifunkční volant. Samozřejmě také šest airbagů, varování před čelní srážkou, detekce chodců a aktivní kapoty.
Druhý stupeň výbavy přidává systém OnStar a sedmnáctipalcová kola, ve vrcholném provedení pak zákazníci ve voze naleznou rovněž sportovní pedály, ergonomické sedadlo řidiče, zadní loketní opěrku, různé ozdobné lišty a dekory, ambientní osvětlení, a rovněž osmnáctipalcová kola.
Insignia bude navíc existovat ještě v provedení Innovation. Zájemci o něj pak získají mimo jiné také automatickou dvouzónovou klimatizaci, automatické přepínání světel a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce.
Snímky obou variant vozu si můžete prohlédnout v galerii: