Opel tvrdí, že nová Astra má nejlepší sedadla ve své třídě

Nová generace hatchbacku Opel Astra už není žádné tajemství, ale čeká se na jednu zásadní věc. Na první test. Ten totiž ukáže, jak auto skutečně jezdí a jestli má, jak se Opel nebojí tvrdit, nejlepší sedadla ve své třídě. Podle automobily mají perfektní sedadla velký přínos také pro bezpečnost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ergonomické sedačky budou v Astře pochopitelně za příplatek, ale dostanete třeba i ventilaci, vyhřívání, masáž a možnost nastavení sedadla v 18 směrech

Už standardní sedačky jsou prý dokonalé, ale Opel se nyní chlubí úplně novou generací ergonomických sedadel s masáží, ventilací, vyhříváním a možností nastavení v až 18 směrech. Jistě, budou v Astře za příplatek, ale v této třídě aut jsou takové sedačky neobvyklé.

Hatchbacky | Premiéry | Frankfurt 2015 | Opel

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Opel ukazuje, jak sedadlo vypadá uvnitř a přibližuje jeho konstrukci. Sedadlo je o 10 kg lehčí než předchůdce, přesto má více funkcí (například ventilaci a masáž). Je také tenčí, což má prospět především místu na nohy vzadu.

Automobilka myslela právě i na zadní cestující a zadní lavici se snažila uzpůsobit tak, aby byla pohodlná i pro dospělého na dlouhých cestách. Například podpora stehen má být prý nejlepší mezi konkurenty, což pomůže snížit únavu a bolest při douhé cestě.

Klepněte pro větší obrázek

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků